195482
۱۷ بهمن ۱۳۹۷

جام باشگاه‌های کتابخوانی در تربت حیدریه برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نخستین جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان روز دوشنبه طی مراسمی با حضور شماری از مسوولان محلی در تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه در این مراسم که با اهدای جوایز به 17 تن از برگزیدگان همراه بود گفت: ایجاد باشگاههای کتابخوانی از سیاستهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و نیز هدایت فکری کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه های آینده این مرز و بوم به امر مطالعه است.
محمد حسن زاده افزود: بر این اساس برای نخستین بار جام باشگاههای کتابخوانی تربت حیدریه در سه بخش ‘نامه ای به نویسنده، معرفی کتاب از طریق فیلم مستند و معرفی باشگاهها و مهد برگزیده’ برگزار شد.

وی ادامه داد: تاکنون 40 باشگاه کتابخوانی تربت حیدریه در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده اند. هر باشگاه بین هفت تا 15 عضو از مقطع پیش دبستانی تا مقطع راهنمایی تحصیلی دارد که در این رقابت اعضای هر 40 باشگاه حضور داشتند.
او همچنین گفت: داوران این رقابت فرهنگی محمود فیروزی مقدم، سیدعلی موسوی و اکرم عطائیان بودند که در مدت سه روز متوالی کار قضاوت و بررسی آثار را بر عهده داشتند.

همچنین در این مراسم از 9 داور و دست اندرکار برگزاری جام باشگاههای کتابخوانی تربت حیدریه تجلیل شد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفر تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار