191177
۱۱ دی ۱۳۹۷

برق گرفتگی نوجوان مالزیایی حین شارژ موبایل!+ عکس

نوجوان مالزیایی که قصد داشت با موبایل در حال شارژ موزیک گوش کند، بر اثر برق‌گرفتگی جانش را از دست داد.

به گزارش کودک پرس ، در یک حادثه دردناک یک نوجوان مالزیایی بر اثر برق گرفتگی در خانه جانش را از دست داد. «محمد زاهارین» هنگامی که تلفن همراهش در حال شارژ شدن بود، قصد گوش کردن موزیک را داشت که دچار این حادثه شد. پیکر بی‌جان این نوجوان توسط مادرش در داخل یکی از اتاق‌های خانه در منطقه «رمبائو» مالزی پیدا شد.

عکسی که توسط مسئولان محلی منتشر شده، جسد این نوجوان ۱۶ ساله را در حالی که روی زمین افتاده و از گوش‌هایش خون جاری شده، نشان می‌دهد. مادر ۵۱ ساله قربانی ابتدا با دیدن پسرش خیال می‌کرد او به خواب رفته باشد، اما بعد متوجه این حادثه دردناک شد. این زن بلافاصله با اورژانس پزشکی تماس گرفت، اما آن‌ها اعلام کردند که قربانی جان خود را از دست داده است.

پزشکان علت مرگ این نوجوان را سوختگی و خونریزی از گوش اعلام کردند. پس از انجام کالبدشکافی علت دقیق مرگ قربانی برق‌گرفتگی اعلام شد. بنا بر گفته برادر محمد هنگامی که او کابل شارژر برادر متوفی خود را دست زد، دچار برق گرفتگی خفیف شد. تصاویر مربوط به این نوجوان در حالی که در خصوص استفاده از تلفن همراه حین شارژ شدن هشدار داده می‌شد، بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در یکی از پست‌ها یکی از کاربران با انتشار عکس پسر نوجوان نوشت: «هنگامی که تلفن همراه در حال شارژ شدن است، هرگز از آن استفاده نکنید.»

گفتنی است؛ این نوجوان مالزیایی نخستین قربانی استفاده از تلفن همراه حین شارژ شدن نیست. چندی پیش نیز یک دختر نوجوان ۱۲ ساله روسی حین استفاده از تلفن همراهش در حال شارژ شدن در حمام دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد.

 

 

 

 

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار