189646
۲۸ آذر ۱۳۹۷

۲۵ ورزشکار نوجوان اسلامشهری به اردوی استعدادهای برتر ورزش کشور دعوت شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر از دعوت ۲۵ ورزشکار نوجوان اسلامشهری به اردوی استعدادهای برتر ورزش کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، قدیر آرمیان با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اظهار داشت: رقابت‌های استعدادهای برتر ورزشی کشور مسابقاتی است که از سوی وزارت ورزش و جوانان با هدف شناسایی نخبه‌های ورزشی کشور در رده سنی 12 تا 15 سال در تمام رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: فدراسیون مربوط به هر رشته ورزشی با نظارت مستقیم وزارت ورزش و جوانان، مسابقات انتخابی استعدادهای برتر را در دو گروه بانوان و پسران در هر استان برگزار و نخبه‌های استانی به مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور معرفی و در آنجا به رقابت می‌پردازند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه این مسابقات فارغ از مسابقات قهرمانی کشوری است افزود: ورزشکاران و نخبگانی که در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور حائز رتبه شده‌اند از حمایت‌های مالی، تحصیلی و ورزشی برخوردار می‌شوند تا برای المپیک 2020 جوانان آماده شوند.

 آرمیان با اشاره به رشته‌هایی که دانش‌آموزان اسلامشهری در آن حائز رتبه شدند عنوان کرد: نخبگان نوجوان ورزشی اسلامشهر در رشته‌های والیبال، بدمینتون، فوتبال، ووشو ،کاراته، تنیس روی میز و رشته کبدی با دیگر ورزشکاران در دو گروه بانوان و پسران به رقابت پرداخته و نفرات برتر در قالب تیم تهران و توابع در استعداد‌های برتر ورزشی کشور بازی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان ‌کرد: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با مشارکت 37  فدراسیون ملی در قالب 78 رشته ورزشی، 46 رشته آقایان و 32 رشته بانوان در سراسر کشور برگزار و از مجموع 200 ورزشکار از شهرستان اسلامشهر حاضر در این المپیاد، در نهایت 12 بانوی ورزشکار نوجوان و 13 پسر ورزشکار نوجوان انتخاب و به اردوی استعدادهای برتر ورزشی کشور دعوت شدند.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار