186172
۳۰ آبان ۱۳۹۷
در جلسه شورای آموزش و پرورش اعلام شد؛

اجرای طرح شهید نوجوان بهنام محمدی در جویبار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جویبار از اجرای طرح شهید نوجوان بهنام محمدی برای نخستین بار در مقطع متوسطه اول ابتدایی در پنج مدرسه شهرستان جویبار خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ مهرداد بابایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم دشمن در این مقطع بسیار سخت است گفت: اگر می‌خواهیم قشر جوان مملکت را از این هجمه دشمن به‌سلامت بیرون ببریم، همه باید در تربیت نسل آینده نظام بسیج و هماهنگ شویم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان این نظام همواره تمام ظرفیت خود را برای برکناری انقلاب اسلامی به کار گرفته اند، اظهار کرد: هر چه به جلوتر می‌رویم مقابله با جنگ نرم دشمن سخت‌تر شده و همه باید برای مقابله با این هجمه آماده باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار از اجرای طرح شهید نوجوان بهنام محمدی برای نخستین بار درمقطع متوسطه اول ابتدایی خبر داد و افزود: ۵مدرسه به‌عنوان نمونه در حال اجرای این طرح هستند.

بابایی اجرای این طرح را در ایجاد ارتباط تنگاتنگ مدرسه، مساجد و خانواده‌ها مهم ارزیابی کرد و گفت: برای اجرای طرح شهید بهنام محمدی سه مربی با تحصیلات حوزوی مشخص شدند و این مربیان در راستای اجرای بهتر این طرح آموزش‌های لازم را پشت‌سر گذاشته‌اند.

سید علی اسد فرماندار جویبار در این جلسه با اشاره به اینکه مشکلاتی در مدارس وجود دارد و برای تک تک این موارد باید راهکار و برنامه‌ای داشته باشیم گفت: اجرای هر برنامه در سطح مدارس باید مبتنی بر بررسی و دستورالعمل‌های بالادستی باشد.

وی با بیان اینکه آمار طلاق در حال افزایش است و آموزش در این زمنیه باید از مدارس آغاز شود اظهار کرد: به حوزه اجتماعی در مدارس باید بیشتر پرداخته شود، در حال حاظر آمار طلاق بسیار بالا بوده و آموزش‌های از این دست در مدارس باید به صورت جدی انجام شود.

فرماندار جویبار با ابراز تأسف براینکه در آموزش‌های دوران تحصیل در مدارس غفلت کردیم، خاطرنشان کرد: امروز شاهد گرفتاری‌های بی‌شمار در سطح اجتماع هستیم و جوانی که می‌توانست نیروی محرکی در جامعه باشد به آسیب‌ها و معضلات اجتماعی گرفتار شده است.

وی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی یک شبه ایجاد نشده، برای رفع این معضلات باید آرام و با انرژی مضاعف عمل کنیم.

فرماندار جویبار با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی برای اجرای طرح‌ها آموزشی و فرهنگی، گفت: از ظرفیت خیرین بیشتر استفاده کنیم و از اثربخشی این افراد در حوزه اجتماعی بهره‌مند شویم.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان جویبار نیز با بیان اینکه این اداره در اجرای طرح امین جزء شهرستان‌های موفق استان بوده است، بیان کرد: طرح بهنام محمدی برای اولین بارتوسط بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در مدارس شهرستان جویبار برگزار می‌شود.

اصغر ایزدپناه از اعزام دانش‌آموزان مقطع اول و دوم متوسطه در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق راهیان نور جنوب کشور خبر داد و افزود: از ۷ تا ۱۰ آذرماه ۱۶۰ دانش‌آموز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 

 

 

 

منبع: بلاغ

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار