183950
۱۰ آبان ۱۳۹۷
کودک آزاران

نظارت بر رفتار جنایتکارانِ کودک آزار پس از آزادی آنها

مطالبه پلیس سوئد در مورد اشخاصی که مرتکب بزهکاری جنسی علیه کودکان از طریق اینترنت بوده‌اند، پس از آزادی از زندان نیز باید مورد نظارت و مراقبت باشند تا خطر تکرار جرم توسط آنان کاهش یابد.

به گزارش کودک پرس ، گزارش‌ها حاکی ست که از 200 نفری که سالانه به دلیل بزهکاری جنسی علیه کودکان به مجازات محکوم می‌شوند، حدود 10 درصد به تکرار جرم در یک دورۀ ده ساله ارتکاب می ورزند. اما تکرار جرم در موارد گوناگون متفاوت است. برای نمونه تکرار جرم در مورد بزهکاران جنسی که به چند کودک و یا به کودکان ناشناس تجاوزکرده‌اند، بیشتر از دیگر متجاوزان است.

اوا تورد، مسئول تحقیقات گروه مبارزه با بزهکاری جنسی اینترنتی در اداره پلیس منطقه میانی سوئد، در مورد دلیل درخواست برای نظارت و مراقبت رفتار بزهکاران پس از آزادی آنها، می‌گوید در حال حاضر پلیس حتی نمی‌تواند برای نمونه از شماره تلفن یا حساب اینترنتی چنین افرادی اطلاع داشته باشد و یا به اقداماتی برای بررسی وضعیت آنها دست بزند. او ادامه می دهد که به پلیس باید امکانات قانونی و فنی لازم برای پیگیری رفتار چنین بزهکارانی داده شود تا پلیس بتواند اطلاع پیدا کند که آنها به رفتار بزهکارانه‌ خود ادامه می‌دهند یا نمی‌دهند.

اکنون دایره ملی عملیاتی پلیس سوئد،مطالعاتی  را آغاز کرده که هدف آن پیدا کردن راه‌های گوناگون در چهارچوب قوانین موجود برای جلوگیری از تکرار جرایم جنسی است. ازجمله این مطالعات تحقیق درباره فعالیت‌ها پلیس کشورهای دیگر در پیشگیری از تکرار جرایم جنسی است.

 

 

منبع:الکومپس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار