172529
۰۳ شهریور ۱۳۹۷

بازداشت زورگيران ۱۸ ساله

چهار پسر نوجوان كه با تهديد چاقو اقدام به سرقت در نقاط مختلف تهران می‌كردند بازداشت شدند.

به گزارش کودک پرس ،  نهم تيرماه امسال پسري نوجوان خودش را به مأموران گشت كلانتري‌131 شهرري رساند و گزارش سرقت را اعلام كرد. او گفت: در حال عبور از خيابان بودم كه دو سرنشين يك موتورسيكلت‌هوندا قرمز رنگ با تهديد چاقو گوشي تلفن همراه گرانقيمتم را سرقت و به سرعت فرار كردند.

بعد از مطرح كردن شكايت خيلي زود طرح مهار در خيابان اجرا شد و مأموران پليس موفق شدند راكب موتور را كه پسري 18‌ساله به نام عليرضا.‌ع بود بازداشت كنند. وقتي مالباخته، عليرضا را به عنوان يكي از سارقان گوشي تلفن همراهش شناسايي كرد متهم مورد بازجويي قرار گرفت و به جرمش اعتراف كرد. بعد اعتراف متهم، پرونده به دستور قاضي دادسراي شهر ري در اختيار تيمي از كارآگاهان پايگاه‌نهم پليس‌آگاهي تهران قرار گرفت. عليرضا وقتي مورد بازجويي فني قرار گرفت به بيش از 50‌فقره زورگيري در تهران و شهر ري با همدستي سه همدست 18‌ساله‌اش محمد، بصير و حميدرضا اعتراف كرد و حميدرضا را به عنوان سردسته باند به پليس معرفي كرد. با اطلاعاتي كه متهم در اختيار پليس گذاشت كارآگاهان مخفيگاه سردسته باند را در خيابان شوش شناسايي كردند و راهي محل شدند. وقتي مأموران پليس قدم به مخفيگاه متهم گذاشتند او خود را به پشت‌بام رساند و در لانه كبوتر پنهان شد كه سرانجام دستگير شد. همزمان دو عضو ديگر گروه در دو عمليات جداگانه‌اي دستگير شدند.

متهمان در بازجويي‌ها به بيش از 100‌فقره سرقت در نقاط مختلف تهران به خصوص شهر ري، خاوران و خراسان اعتراف كردند. سرهنگ كارآگاه كرم يوسف‌وند، رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به پراكندگي نقاط سرقت دستور انتشار تصاوير بدون پوشش هر چهار متهم از سوي بازپرس شعبه چهارم دادسراي عمومي و انقلاب شهرري صادر شده است و كساني كه موفق به شناسايي تصاوير متهمان شده‌اند براي پيگيري شكايت خود به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ در شهرري، خيابان آستانه مراجعه كنند.

 

 

 

 

منبع: روزنامه جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار