171450
۲۷ مرداد ۱۳۹۷

نوجوان استرالیایی ۹۰ گیگابایت اطلاعات را از سرور اپل سرقت کرد!

بر اساس گزارشات روزنامه استرالیایی The Melbourne، یک نوجوان استرالیایی به دلیل دسترسی به شبکه Backend اپل متهم شد.

به گزارش کودک پرس ، این جوان این اقدام را در طول یک سال چندین بار انجام داد و وکیل او در دادگاه اعلام کرد که این کار وی به دلیل علاقه به کار در شرکت اپل بوده است. این جوان استرالیایی توانست 90 گیگابایت از فایل های ایمن (Secure files) و حساب های کاربری اپل را سرقت کند و هنوز کاملا مشخص نیست که هدف او چه بوده است.

 

زمانی که پلیس به خانه ی این متهم جوان رفت، تعدادی فایل و دستورات ذخیره شده را در یک پوشه ی Hacky hack hack کشف کرد. پلیس دو لپ تاپ، یک گوشی و یک هارد درایو که متعلق به این جوان بوده را مورد بررسی قرار داد و چند نرم افزار مشکوکی که مشخص نیست چه توابعی را دنبال می کنند، مشاهده کرد. این جوان طبق قانون مجازات خواهد شد و تا ماه بعد این پرونده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که هکرها موفق به سرقت داده هایی از اپل می شوند. در واقع هکر ها از طریق یک برنامه فیشینگ به راحتی قادر به دسترسی به iCloud و بخش های دیگر خواهند بود. ممکن است این هکر استرالیایی نیز به iCloud کاربران زیادی دسترسی پیدا کرده باشد. تاکنون حملات زیادی در iCloud رخ داده است و هنوز مشخص نیز این جوان استرالیایی از چه روشی موفق به نفوذ به سرورهای اپل شده است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار