145800
۲۰ اسفند ۱۳۹۶

توصیه های سفر نوروزی برای خانم های باردار

خانم‌ها باید در بین راه، هر یک یا دوساعت، ازماشین پیداه شوند و چند قدم راه بروند. چون ممکن است خون در رگ‌های آنها لخته شود.

به گزارش کودک پرس ،  خانم‌های باردار  از خستگی بیش از اندازه و تردد از مسیرهای پرترافیک در طول سفر خودداری کنند و پیش از آن حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنند.

خانم‌های باردار باید پیش از سفر از پزشک متخصص خود اجازه بگیرند؛ چرا که هرکدام از انواع سفر در یک دوره برای بعضی از خانم‌های باردار مناسب است و برای بعضی دیگر خیر.

اگرنوع سفر زمینی بود، طوری برنامه ریزی کنند که ترافیک سنگین نباشد. در ترافیک سنگین احتمال کمبود آب بدن ، عصبی شدن، التهاب عضلات و مفاصل وعفونت مثانه خیلی زیاد است. برای همین در ساعات و روزهایی حرکت کنند که این احتمال خیلی کمتر باشد.

“خانم‌ها باید در بین راه، هر یک یا دوساعت، ازماشین پیداه شوند و چند قدم راه بروند. چون ممکن است خون در رگ‌های آنها لخته شود. همچنین آنها باید حتما به اندازه کافی مایعات بخورند و در راه دستشویی بروند. با خودشان دستمال بهداشتی و یک بطری آب تمیز ببرند که اگر آب آلوده باشد از آن استفاده کنند.”

خسته شدن بیش از حد برای زنان باردار، به خصوص کسانی که سابقه زایمان زودرس و سقط داشتند بسیار آسیب رسان می باشد.

خانم‌ها حتما به محض مبتلا شدن به کوچکترین علامتی مثل لکه بینی، آبریزش، تهوع، استفراغ شدید، تب ، احساس سوزش ادرار یا پررنگ شدن یا هر علامتی دیگری با یک متخصص تماس بگیرند. نباید فکر کنند چند روز دیگر به شهرشان برمی‌گردند و پیش دکتر خودشان می‌روند. وقتی مساله‌ای اورژانسی پیش می‌آید باید حتما در همان شهر به دکتر مراجعه کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار