125203
۱۹ آذر ۱۳۹۶

لزوم تولید محتوای مناسب در فضای مجازی متناسب با نوجوانان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم تولید محتوای مناسب در فضای مجازی، متناسب با نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش کودک پرس، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با جمعی از بانوان استان یزد با بیان اینکه فضای مجازی همانند تیغ دو لبه ای است که اگر غفلت شود، خسران بسیاری به همراه خواهد داشت، اظهار داشت: لازم است فرهنگ سازی لازم در مورد استفاده از فضای مجازی در جامعه انجام شود.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان در راستای مبارزه با فرهنگ اسلامی ایرانی جامعه به ویژه بانوان در ایران عنوان کرد: دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را در راستای نابودی ارزش‌های اسلامی در ایران به کار بسته‌اند.

ناصری با اشاره به اینکه دشمن خانواده های ایرانی و بنیان آن را نشانه گرفته است، افزو: خانواده در ایران از ارزش و جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است و دشمن هم با آگاهی از اهمیت این موضوع، اقدام به تهاجم به این نهاد بسیار مهم در جامعه اسلامی ایران کرده است.

 

 

امام جمعه یزد بیان کرد: ترویج زندگی های فردی، ترویج زندگی با حیوانات و سرگرم شدن به برخی ابزارها از جمله شبکه‌های اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا توسط غرب در حال انجام است.

ناصری همچنین با اشاره به آسیب‌های فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یادآور شد: متاسفانه در جامعه از کارکردهای مفید این شبکه‌ها به صورتی که باید استفاده نمی‌شود و بسیاری از افراد وقت خود را صرف کارکردهای نادرست این فضاها می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه خواه ناخواه فضاهای مجازی در زندگی افراد جامعه وجود دارد بنابراین باید فرهنگ‌سازی در ارتباط با استفاده درست از آن در جامعه انجام شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه بانوان نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و آن توجه به تربیت دینی فرزندان است.

 

وی بیان هدف زندگی برای کودکان، نوجوانان و جوانان، تولید محتوای مناسب دینی و آموزشی متناسب با شرایط سنی آنها، ارائه آموزش‌های دینی را از جمله راهکارهای دور کردن افراد به ویژه جوانان از آسیب‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه بانوان با توجه به نقشی که در مدیریت خانه و خانواده دارند، باید به صورت ویژه تلاش کرده و از آسیب‌های اجتماعی و اثرگذاری هجمه فرهنگی دشمن جلوگیری کنند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار