موقعیت فعلی شما : خانه/بانک اطلاعاتی
23999
۲۷ شهریور ۱۳۹۶

آدرس و مشخصات بیمارستان فیروزگر تهران

این بیمارستان طرف قرارداد با سازمانهاي بیمه گر از جمله بیمه خدمات درمانی، تامین اجتماعی،
ارتش، نیروي انتظامی و کمیته امداد می باشد.

به گزارش کودک پرس ،این مرکز در حدود سال هاي 1330 توسط مرحوم ارباب گشتاسب فیروزگ ر به طور نیمه تمام ساخته و به صورت وقف به وزارت بهداري واگذار گردی د. بیمارستان در سال 1333 بصورت درمانگاه کار خود را شروع نموده و در سال 1343 با 170 تخت و اتاق عمل و بخش هاي داخلی، جراحی زنان و زایمان، اطفال، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی و ارتوپدي، و درمانگ اه هاي دندانپزشکی عمومی، جراح بهداشت مادر و کودك و اورژانس رسما” افتتاح گردید.
قابل ذکر است که ساختمان انستیتو عالی پرستاري، کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، غذاخوري، دو طبقه اورژانس و مدارك پزشکی و درمانگاه ها بعدا” بنا گردیده است.
این بیمارستان داراي 341 تخت مصوب و 435 تخت فعال می باشد. داراي بخشهاي تخصصی، فوق استروك، ICU، جراحی ICU ، جراحی اعصاب ICU ، داخلی ICU ،NICU تخصصی شامل دیالیز، اتاق هاي عمل، اورژانس شبانه روزي، واحدهاي پاراکلینیکی شامل: آزمایشگاه، ،CCU اکوکاردیوگرافی و تست ،ERCP، داروخانه، رادیولوژي، آنژیوگرافی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی فیزیوتراپی و طب فیزیکی و کار درمانی و … ،Day Care ، ورزش، برونکوسکوپی و تست تنفس
می باشد.

 

آدرس :تهران، میدان ولیعصر ، خیابان کریم خان ، خیابان به آفرین ، بیمارستان فیروزگر

شماره تلفن گويا : 021-82141600

شماره تلفن تماس : 021-82141201

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 نظر برای "آدرس و مشخصات بیمارستان فیروزگر تهران"

سلام متاسفانه همه بیمارستان های دولتی رو باید با لودر صافشون کرد

هیچکس پاسخگو نیست تا پول نباشه میگن بمیر غلط کردی اومدی بیمارستان??

بیمارستان بسیار افتضاح و فاقد قانون و مقررات پرستاری – فاقد امکانات رفاهی مانند آسانسور مناسب – شلوغ و پر هرج مرج و…… می باشد

بیمارستان فاقد امکانات رفاهی مناسب مانندآسانسور – کادر پرستاری باتجربه و مناسب ندارد- شلوغ و هرج و مرج بیداد می کند – کیفیت غذا بسیار بد و محدود – کادر پزشکی آن حتی نتایج آزمایشگاه خود بیمارستان را قبول ندارند و نمونه خون را جهت آزمایش دقیق به بیمارستان پارس می فرستند. ,…….

آخرین اخبار