9818
۰۳ آبان ۱۳۹۵

شاعران کودک و نوجوان قم گرد‌ هم می‌آیند

نخستین برنامه از سلسله نشست‌های عصر کتاب شعر کودک و نوجوان در حوزه هنری استان البرز و شهر کرج برگزار شد که اتفاق تازه‌ای برای شاعران و نویسندگان این شهر بود.

به گزارش کودک پرس دبیر شورای شعر حوزه هنری کودک و نوجوان از گردهمایی شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان استان قم و همچنین بررسی مجموعه آثار «یحیی علوی فرد» در این استان خبر داد.

بابک نیک‌طلب، دبیر شورای شعر حوزه هنری کودک و نوجوان، با اشاره به برگزاری تازه‌ترین مراسم عصر کتاب شعر کودک و نوجوان، اظهار کرد: نخستین برنامه از سلسله نشست‌های عصر کتاب شعر کودک و نوجوان در حوزه هنری استان البرز و شهر کرج برگزار شد که اتفاق تازه‌ای برای شاعران و نویسندگان این شهر بود.

وی ادامه داد:  دومین نشست عصر کتاب شعر کودک و نوجوان نیز قرار است که دوشنبه 3 آبان ماه در استان قم برگزار شود. در این مراسم، شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان فعال در مطبوعات و نشر استان‌ قم گردهمایی با حضور شاعران استان تهران خواهند داشت.

نیک طلب همچنین گفت: این مراسم که با حضور سیدصادق رضایی رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان و مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم، محمود پوروهاب و جمعی دیگر از نویسندگان و شاعران پیش‌کسوت استان قم همراه خواهد بود، ساعت 15 تا 16:30 روز یاد شده برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در دومین مراسم عصر کتاب شعر کودک و نوجوان مجموعه آثار «یحیی علوی فرد» با حضور کمال شفیعی شاعر و منتقد ادبی، از ساعت 16 و 30 تا 17 و 30 مورد نقد و بررسی کارشناسانه قرار می‌گیرد.

دبیر شورای شعر حوزه هنری کودک و نوجوان با بیان اینکه استان قم یکی از مراکز ادبیات کودک و نوجوان است، اظهار کرد: نویسندگان و شاعران بسیاری در استان قم فعال هستند که مطبوعات و نشر کودک و نوجوان این شهر مذهبی کشورمان را فعال نگه داشته‌اند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به حوزه هنری استان قم واقع در  شهر قم، خیابان صفاییه، کوچه 23، پلاک 8 مراجعه کنند.

 

منبع : خبرگزاری میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار