موقعیت فعلی شما : خانه/مشکلات تربیتی/مقالات
9754
۰۲ مهر ۱۳۹۵

خوک پپا ، شخصیت کارتونی بی ادب

با دیدن پپا ، کودکان اوتیستیک میشوند.
به گزارش کودک پرس پرس : گروهی از محققان دانشگاه هاروارد در روند تحقیقات خود دریافتند کارتون “خوک پپا “یکی از علل اصلی ابتلا به اوتیسم و اختلال روانی در کودکان است.
این انیمیشن پس از پخش و انتشار در مدت بسیار کوتاهی با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و به سرعت وارد اسباب‌بازی و تی شرت‌های کودکان شد.
دانشمندان به دلیل استقبال از این کارتون تصمیم گرفتند تاثیرات مثبت و منفی آن را بر روی کودکان بررسی کنند.
آنان متوجه شدند که افزایش رفتارخصمانه، حقه بازی، رفتار خصمانه و بی احترامی در کودکانی که این کارتون را تماشا می کردند افزایش پیدا کرده است.
“پپا” شخصیت این انیمیشن کاملا بی ادب بوده و پدر و مادرش به او اجازه می دهند تا دیگران را مورد اذیت و آزار قرار دهد.
در قسمتی از این کارتون “پپا” و برادرش زمانی که پدر و مادر از آنها می خواهد اتاقشان را تمیز کند با این موضوع مخالفت کرده اما بعد از اینکه با ترفند بازی پدر و مادرشان کاری می کنند تا این ۲ شخصیت محل بازی خود را تمیز کنند بلافاصله بعد از رفتن آن ها تمام محتویات سطل آشغال را روی زمین خالی کرده و شروع به خندیدن می کنند.
پپا دارای ویژگی های اخلاقی و رفتاری زیر است:
بی ادبی
تحمیل ایده های خود، بدون توجه به نظرات دیگران
رفتار نامناسب
سندرم خود برتری  بینی
متکبر
حسود
فحاش
متعصب
بسیاری از پدر و مادرها از رفتار کودکان  خود پس از تماشای این کارتون شکایت داشتند که فرزندان آن ها در حال تقلید رفتار پپا و برادرش است  و این اخلاق و برخوردها به شدت آن ها را آزار می دهد.
۸۰ درصد رشد مغز بین تولد و سه سالگی رخ می دهد اگر کودک زمان زیادی را در این سنین صرف تماشای تلویزیون کرده و رفتارهای این چنینی را یادبگیرد به طور حتم در آینده دچاراختلالات روانی و رفتاری می شود.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "خوک پپا ، شخصیت کارتونی بی ادب"

خوب بود منتشركننده مطلب اندكي منطقي مي‌انديشيد و سپس جست‌وجويي در مورد صحت اين مطلب مي‌كرد-به انگليسي. كل موضوع غلط است.

آخرین اخبار