موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
967
۲۱ مرداد ۱۳۹۵

امروز خانه کودک در شوش افتتاح می شود

در این خانه، از کودکانی نگهداری می شود که در معرض کارتن خوابی بوده و خانواده های آنها از توان مالی مطلوبی برخوردار نیستند.

به گزارش کودک پرس  این کودکان در طول روز در این خانه حاضر و خدمات مختلفی را دریافت می کنند.

علی حیدری، بنیانگذار دیوارهای مهربانی و کمپین پایان کارتون خوابی در رابطه با آغاز به کار خانه کودک شوشگفت: راه اندازی خانه کودک شوش یکی از ایده های گروه پایان کارتن خوابی است.

وی افزود: قرار است در این خانه به کودکانی که در معرض کارتن خوابی هستند خدمات ارائه شده و از کارتن خواب شدن آنها و خانواده هایشان جلوگیری شود.

بنیانگذار دیوار مهربانی با اشاره به خدمات ارائه شده در خانه کودک شوش تصریح کرد: در این خانه یک وعده غذای گرم به کودکان داده شده و دانش آموزانی که در سن مدرسه بوده اما از تحصیل محروم مانده اند، در این خانه آموزش می بینند.

حیدری در خصوص چگونگی شناسایی کودکان نیازمند و ارائه خدمات به آنها خاطرنشان کرد: کودکان حاضر در این خانه، افرادی را تشکیل می دهند که پیش تر خانواده های آنها شناسایی شده و برای جلوگیری از کارتن خواب شدن اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در مرحله اول مقرر شده به 300 کودک در این خانه خدمات ارائه شود.

بنیانگذار کمپین پایان کارتن خوابی از مذاکره با سازمان بهزیستی جهت تسهیل در امور ارائه خدمات به کودکان در معرض کارتن خوابی خبر داد و اظهارکرد: مذاکراتی را با سازمان بهزیستی کشور داشته ایم اما برای ارائه خدمات به کودکان در این خانه، نیازمند دریافت مجوز از سازمان بهزیستی کشور نیستیم.

منبع:   میزان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار