9642
۰۲ آبان ۱۳۹۵

تعطیلاتی که با تلخی به پایان رسید.

تعطیلات خانواده‌ای که برای گذراندن اوقات فراغت به قبرس سفر کرده بودند با تلخی به پایان رسید.

به گزارش کودک پرس، یک زوج جوان انگلیسی که برای گذراندن تعطیلات خود به یکی از جزایر قبرس سفر کرده بودند با اتفاق ناگواری که برای فرزندشان افتاد با خاطره‌ای تلخ به خانه بازگشتند.

این زوج جوان که با یک تور مسافرتی معروف به قبرس سفر کرده و در یک هتل 5 ستاره ساکن شده بودند به طرز عجیبی با تاول‌های وحشتناکی که تمامی سطح بدن کودک 15 ماهه‌شان را پوشانده بود، مواجه شدند.

این تاول‌های وحشتناک ابتدا دست، پا و در نهایت دهان این کودک را تحت تاثیر قرار دادند.

تعطیلات این زوج جوان توسط یک بیماری مسری که به جان نوزاد 15 ماه‌شان افتاده بود به جهنم تبدیل شد.

«الی استادون»(Ally Staddon) و همسرش «لوسی وداپ»(Lucy Weedop) که از مشاهده این تاول‌ها شوکه شده بودند با مسئول تور تماس می‌گیرند اما وی نیز از شیوع بیماری ویروسی در هتل اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

در عین حال دو نفر از اعضای هیات مدیریه تور به این خانواده نگران که سعی داشتند به خانواده‌های دیگر در رابطه با شیوع یک بیماری مسری در هتل هشدار بدهند تذکر می‌دهند که نباید دیگران را بترسانند.

الی و لوسی که از کمک مدیریت تور ناامید شده بودند به یک متخصص اطفال مراجعه و متوجه این موضع می‌شوند که کودکشان به یک بیماری ویروسی مبتلا شده است.

روز بعد این زوج جوان به مهمانان دیگر هتل در رابطه با شیوع یک بیماری ویروسی هشدار می‌دهند.

به گفته «لوسی» مسئولان تور مسافرتی «تامسون» با اینکه از شیوع بیماری در هتل با خبر شده بودند به خاطر اینکه هزینه اضافی متحمل نشوند هیچ اقدامی برای کمک به مسافران تور نکردند و این زوج جوان مجبور شدند تا پایان سفر (18 اکتبر) در قبرس بمانند چرا که مدیریت تور از خرید بلیط و اعزام زودتر از موعد این خانواده به انگلیس سرباز می‌زد.

منبع :خبرگزاری تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار