9463
۲۶ مهر ۱۳۹۵

کسب رتبه نخست اداره‌کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد نماز

در ارزیابی عملکرد  توسعه و ترویج فرهنگ نماز اداره ‌کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه نخست  در بین 31 استان کشورشد.

به گزارش کودک پرس  طاهره حمیدی،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: در نمودار مقایسه‌ای عملکرد ادارات کل کانون کشور در بخش نماز، رتبه اول کشوری در بین 31 استان به اداره‌ کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی اختصاص یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اضافه کرد: نماز زیباترین راه رسیدن به خداست و فریضه ارزشمندی است که در صدر تعالیم  اسلام قرار دارد.

حمیدی تصریح کرد: در جهان امروز که هجمه‌های فرهنگی متوجه جوامع اسلامی است هوشیاری و توجه به نماز، بهترین ناجی انسان مسلمان برای جلوگیری از غرق شدن در منجلابی است که طراحی آن به دست دشمنان اسلام است زیرا می‌خواهند مسلمانان از یاد خدا و سخن گفتن با یگانه معبود هستی غافل شوند.

وی بیان کرد: کانون خراسان جنوبی علاوه بر طراحی برنامه‌های ویژه در زمینه نماز و فرایض دینی برای کارکنان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی نماز به ارایه مفاهیم نماز برای کودکان و نوجوانان نیز توجه ویژه دارد.

اداره ‌کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد  توسعه و ترویج فرهنگ نماز رتبه نخست  را در بین 31 استان کشور کسب کرد.

منبع:

 

منبع:  تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار