موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
9319
۲۵ مهر ۱۳۹۵

حمایت از 1000 دانش آموز نخبه علمی در اردبیل

اعظم زارع ،مدیر بنیاد حمایت از کودک استان اردبیل گفت: در فعالیت 13 ساله بنیاد بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان و نخبگان علمی توسط بنیاد حمایت از کودک مورد حمایت همه‌جانبه قرار گرفتند.

به گزارش کودک پرس اعظم زارع  در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان منتخب و راه یافته به دانشگاه‌های بنیاد کودک اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار کرد: بنیاد کودک به عنوان یک موسسه بین‌المللی در حمایت از دانش‌آموزان ممتاز و مستعد که نیاز مالی دارند فعالیت خود را انجام می‌دهد تا با بورسیه تحصیلی بتوان کارها و اقدامات مهم و ارزشمندی را انجام داد.

وی با بیان اینکه شعبه اردبیل بنیاد کودک از سال 82 فعالیت خود را آغاز کرده و در این 13 سال موفق شده است بیش از هزار نفر از نخبگان علمی و دانش‌آموزان با استعداد را مورد حمایت قرار دهد، بیان کرد: بنیاد حمایت از کودکان تلاش می‌کند تا در قالب خیرین و همیارانی که به این مجموعه کمک می‌کند زمینه حمایت از دانش‌آموزان مستعد را فراهم آورد تا آنها در مسیر تحصیل خود با مشکلات و دغدغه‌هایی روبه‌رو نباشند.

مدیر بنیاد حمایت از کودک استان اردبیل گفت: در فعالیت 13 ساله بنیاد بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان و نخبگان علمی توسط بنیاد حمایت از کودک مورد حمایت همه‌جانبه قرار گرفتند.

زارع با یادآوری اینکه بنیاد کودک در 27 استان کشور فعالیت می‌کند که به طوری که سال 82 فعالیت خود را در استان اردبیل آغاز کرده است، یادآور شد: بزرگترین پروژه‌های که ما در حال احداث و تکمیل داریم ساختمان بنیاد کودک است که با همت خیرین این پروژه در حال اجرا است تا علاوه بر مرکزیت دفتر بنیاد مجموعه‌ای آموزشی و اشتغالزا برای خانواده‌های تحت حمایت کودکان نیازمند و در عین حال بااستعداد باشد.

وی با بیان اینکه این بنیاد در عرصه علم و دانش و حمایت از نخبگان فعالیت‌های خوبی را داشته ، گفت: در حال حاضر 600 نفر در استان اردبیل و با حمایت‌های بنیاد کودک در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند و حتی دانش‌آموزان مستعدی را داریم که در دانشگاه‌ها و در مقاطع مختلف به تحصیلات خود ادامه می‌دهند.

مدیر بنیاد حمایت از کودک استان اردبیل با بیان اینکه حمایت بنیاد کودک به عنوان حامی اصلی این کودکان با ادامه تحصیل از هرگونه آسیب و دغدغه دیگر درامان می‌ماند، تصریح کرد: نقش خیرخواهانه خیرین و افراد حامی این مجموعه غیرقابل انکار است، چراکه سعی و تلاش این افراد بر این است تا بتوانند استعدادهای ناب دانش‌آموزان محروم از توانمندی‌های مالی را مورد حمایت قرار دهند تا در مسیر تحصیل آنها مشکلاتی به وجود نیاید.

زارع بیان کرد: بنیاد کودک ساختمانی را در حال احداث دار د که منهای زمین اختصاص یافته به آن برای ساخت این پروژه تاکنون 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و امیدواریم فعالیت‌های آموزشی اشتغالزایی و حتی حمایت‌های درمانی در این مجموعه به شکل تخصصی انجام شود.

وی از حمایت‌ها و همراهی‌های شهرداری اردبیل و شورای شهر در کمک به این مجموعه قدردانی کرد و گفت: حداقل پرداختی به این کودکان 100 هزار تومان در هر ماه است که به راحتی می‌توان این نیازمندی‌ها را با همت عالی خیرین برطرف کرد.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار