موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
9272
۲۵ مهر ۱۳۹۵

آموزش 2000 کودک نابینا و ناشنوا درمراکز بهزیستی

سعید صادقی،مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: دو هزار کودک نابینا و ناشنوا و ٥٠٠ کودک بی‌سرپرست به صورت شبانه روزی در مراکز بهزیستی اقامت دارند و آموزش می‌بینند.

به گزارش کودک پرس سعید صادقی در نشستی کوتاه با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت روز جهانی کودک، اظهار کرد: آماده هستیم تا با تلاش مشترک با شهرداری و مدیران شهر اصفهان، این شهر را به عنوان یک شهر جهانی دوستدار کودک برای کودکان بهسازی کنیم.

وی ادامه داد: نزدیک به ١٠٠٠ مهد کودک در استان اصفهان فعال است که از این تعداد ٤٠٠ مهد در شهر اصفهان مستقر است. کودکانی که امروز در این مهدهای کودک آموزش می بینند مدیران فردای اصفهان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان افزود: دو هزار کودک نابینا و ناشنوا و ٥٠٠ کودک بی‌سرپرست به صورت شبانه روزی در مراکز بهزیستی اصفهان اقامت دارند و آموزش می‌بینند. لازم است برای همه این کودکان شرایط زندگی و رشد فراهم باشد که این امر بدون همکاری سازمان‌ها ممکن نیست.

صادقی گفت: کودکان می‌توانند در زمینه حقوق شهروندی، ترافیک، محیط زیست، آموزه‌های دینی و بسیاری دیگر از مسائل و مشکلات موثر واقع شوند و با آموزش‌هایی که از جانب جامعه می‌بینند آینده بهتری را رقم بزنند.

 

منبع:  ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار