موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
925
۲۰ مرداد ۱۳۹۵

خادمان امام رضا(ع) در جمع کودکان خوزستانی

خادمان حرم نورانی حضرت امام رضا (ع) میهمان کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان شدند.

به گزارش کودک پرس این خادمان در آیین تجلیل از برگزیدگان بخش کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان حضور یافتند و از آنان تجلیل کردند.

در این برنامه معنوی غلامرضا شنبدی، اظهار داشت: 124 اثر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر اساس فراخوان دبیرخانه این جشنواره که در هشت موضوع منتشر شده بود، به‌عنوان نفرات برتر استانی انتخاب و به مرحله کشوری این مسابقات راه یافت.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کودکان و نوجوانان خوزستانی به همراه مربیانشان در مرحله نخست استانی این جشنواره 2 هزار و 980 اثر با موضوع‌های هشت‌گانه کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی تولید کردند که «نقاشی» با 900 اثر، «داستان‌نویسی» با 825 اثر، «شعر سرایی» با 725 اثر، «خوشنویسی» با 275 اثر، «کاردستی» با 145 اثر و «نشریه نگاری» با 80 اثر به ترتیب رتبه‎های تولید آثا را به دست آوردند.

در این برنامه خادمان بارگاه رضوی به خواندن اشعاری در وصف امام رضا (ع) و مدیحه‌سرایی پرداختند و با بسته‌های متبرک آستان مقدس امام هشتم از میهمانان پذیرایی کردند که مورد استقبال قرار گرفت.

 

منبع:   تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار