9183
۲۴ مهر ۱۳۹۵

برگزاری نمایشگاه آفتاب مهر در اردبیل

نمایشگاهی با عنوان آفتاب مهر از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در محوطه این دانشگاه از امروز به مدت یک هفته گشایش یافت.  

به گزارش کودک پرس   دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در حرکتی جالب و قابل تقدیر، نمایشگاهی با عنوان آفتاب مهر از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی این دانشگاه در محوطه این دانشگاه از امروز به مدت یک هفته گشایش یافت.

در این نمایشگاه کانون فرهنگی محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار بود، که هم به عنوان کانون فعال دانشگاه معرفی و هم به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

در روز جهانی کودک و محیط زیست، غرفه کانون محیط زیست در اقدامی فرهنگی مسابقه نقاشی در رابطه با محیط زیست، در همان غرفه برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مدرسه ایلناز برگزار کرد که به هر دانش‌آموز کتاب زیست محیطی به عنوان یادبود اهدا کرد.

دیدار جمعی از مسؤولان استان و استاندار اردبیل از این نمایشگاه و تحسین فعالیت‌های زیست محیطی کانون محیط زیست از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه اعلام شده است.

این کانون با پشتکار قوی و محکم خویش در مورد شناساندن و فرهنگ‌سازی فعالیت‌های زیست محیطی در دانشگاه و استان، بالاخره در آیین اختتامیه نمایشگاه آفتاب مهر به عنوان غرفه برتر مطرح شد و از فعالیت این کانون توسط رئیس دانشگاه، معاونان و اساتید دانشگاه تقدیر شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار