9124
۲۴ مهر ۱۳۹۵

نسل بعدی داعش در راه است؟

آژانس اجرای قانون اروپا اعلام کرد:5000 شهروند اروپایی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به عراق و سوریه سفر کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار کودک پرس   آژانس اجرای قانون اروپا (یوروپل) در گزارش سالیانه خود به اتحادیه اروپا در خصوص تروریسم اعلام کرده است دست‌کم 50 کودک انگلیسی در مناطق تحت تصرف داعش زندگی می‌کنند و 31 هزار زن که به این گروه تروریستی پیوسته‌اند، باردار هستند.

این گزارش همچنین هشدار داده است که نسل جدید عناصر داعش خطرناک‌تر و بسیار نگران‌کننده است. طبق گزارش یوروپل، نسل جدید که از فرزندان اروپایی‌های ملحق شده به داعش هستند، همچنان در حال افزایش‌اند؛ چرا که شمار “عروس‌های جهادی” همچنان روبه افزایش است.
فرزندان تروریست‌های خارجی در آینده تهدیدی امنیتی برای کشورهای اتحادیه اروپا به حساب می‌آیند. تروریست‌هایی که از عراق و سوریه باز می‌گردند، سبب ادامه تهدید تروریستی اتحادیه اروپا از طریق فعالیت‌های بازپروری، جمع‌آوری پول، جذب و انتشار تفکر افراط‌گرایی خواهند شد؛ همچنان که الگو و نمونه‌ای برای افراط گرایان احتمالی دیگر خواهند بود.
 40 درصد از هلندی‌هایی که به مناطق تحت تصرف داعش می‌روند، زن هستند و قدرت کمتری برای فرار دارند. داعش همچنین اقدام به ازدواج با دختران می‌کند تا در صورت فوت همسرانشان، قادر به ادامه فرزند‌آوری باشند.
در گزارش یوروپل آمده است که داعش به این زنان اجازه مبارزه نمی‌دهد و وظیفه اصلی آنها آموزش و تربیت کودکانشان متناسب با ایدئولوژی این گروه تروریستی است.
 یک گزارش که از سوی مرکز مبارزه با تروریسم منتشر شد نشان داد 89 درصد از کودکان سربازی که برای داعش مبارزه می‌کردند، در سال 2015 کشته شده‌اند.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار