9095
۲۲ مهر ۱۳۹۵

برگزاری سوگواره (همنوا با رقیه)در چهارمحال و بختیاری

زهرا اسلامی،مسؤول مرکز فرهنگی و هنری شهر باباحیدر گفت: سوگواره «همنوا با رقیه» در این استان اجرا شد.  

به گزارش کودک پرس  زهرا اسلامی گفت: سوگواره «همنوا با رقیه» از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام محرم و هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی و هنری شهر باباحیدر بود.

مسؤول مرکز فرهنگی و هنری شهر باباحیدر عنوان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با نمادها و مفاهیم والای قیام عاشورا و همچنین اهداف و سیره امام حسین(ع) و یاران با وفایش از رویکردهای اصلی برگزاری این سوگواره بود.

وی با اشاره به اهمیت سلامت کودکان به عنوان آینده‌سازان جامعه تصریح کرد: نشست تخصصی با عنوان «امنیت و سلامت در زندگی کودکان امروز» با حضور کارشناس ارشد روانشناسی و مشاوره در این مرکز اجرا شد.

اسلامی به برنامه‌های مختلف مرکز فرهنگی و هنری شهر باباحیدر اشاره و بیان داشت: افتتاح نمایشگاهی با عنوان «یک هفته با کانون» و بازدید والدین و دانش‌آموزان مدارس از آن، برگزاری ایستگاه نقاشی و ایستگاه‌های کاردستی از برنامه‌های اجرایی مهم در هفته ملی کودک توسط این مرکز بوده است.

مسؤول مرکز فرهنگی و هنری شهر باباحیدر اظهار داشت: برگزاری ایستگاه سفال‌گری و کارگاه بحث آزاد از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته ملی کودک بود که با استقبال بسیار زیاد اعضای این مرکز روبه‌رو شد.

وی افزود: هدف از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و مذهبی در این مرکز ارتقا سطح دانش، افزایش آگاهی و کارآمدی کودکان برای زندگی در آینده، آشنایی با مفاهیم دینی و اعتقادی و بهره‌مندی آن‌ها از اوقات فراغت به نحو شایسته و به دور از آسیب است.

منبع:  فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار