9076
۲۲ مهر ۱۳۹۵

برپایی نمایشگاه کتاب محرم در کتابخانه‎های زنجان

سیروس نعمتی،رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب با موضوع محرم در یکی از کتابخانه‎های عمومی این شهرستان برگزار می‎شود.

به گزارش کودک پرس  سیروس نعمتی گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی از زندگی‎نامه امام حسین(ع) یکی از برنامه‌های پیش‎بینی شده توسط اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان زنجان به مناسبت ماه محرم به شمار می‎رود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نشست کتاب‎خوان در سطح همه کتابخانه‎های عمومی شهرستان زنجان یکی دیگر از برنامه‎های مورد نظر محسوب می‎شود، تصریح کرد: این نشست‎های تخصصی با موضوع محرم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان زنجان با بیان اینکه معرفی کتاب با موضوع ماه محرم و عاشورا و فرهنگ آن از دیگر برنامه‎های پیش‎بینی شده در سطح کتابخانه‎های عمومی شهرستان به شمار می‎رود، اضافه کرد: اجرای برنامه قصه‎گویی ویژه بخش کودک و برای کودکان مراجعه کننده به کتابخانه‎های عمومی متناسب با ماه محرم و مناسبت پیش رو یکی دیگر از برنامه‎ها است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت ماه محرم و عاشورای امام حسین(ع) برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه‎ها پیش‎بینی شده است، یادآور شد: این نمایشگاه با موضوع محرم و در کتابخانه سیدالشهدا(ع) برپا می‎شود.

نعمتی به برگزاری مسابقات نقاشی در ایام ماه محرم در سطح کتابخانه‎های عمومی شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه روزنامه دیواری یکی دیگر از برنامه‎های مورد نظر به شمار می‎رود.

منبع:  فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار