9064
۲۲ مهر ۱۳۹۵

انتشارفراخوان دومین مسابقه‌ نمایشنامه‌نویسی (استعدادهای تازه)

به منظور شناسایی، تقویت و معرفی استعدادهای تازه در عرصه‌ نمایشنامه‌نویسی كودك و نوجوان، فراخوان دومین مسابقه‌ نمایشنامه‌نویسی «استعدادهای تازه» توسط «حوزه هنری كودك و نوجوان» منتشر شد.

به گزارش کودک پرس   به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فراخوان دومین مسابقه‌ نمایشنامه‌نویسی «استعدادهای تازه» به منظور شناسایی، تقویت و معرفی استعدادهای تازه در عرصه‌ نمایشنامه‌نویسی كودك و نوجوان، توسط «حوزه هنری كودك و نوجوان» منتشر شد.

موضوعات دینی، تعلیمی- تربیتی، دفاع مقدس و سبك زندگی از جمله موضوعات دارای اولویت در این مسابقه هستند.

همچنین در مورد شرایط شركت در مسابقه آمده است: اثری مورد پذیرش قرار می‌گیرد كه تاكنون از نویسنده‌ آن، نمایشنامه‌ای به چاپ نرسیده باشد و لازم است مضمون آثار ارسالی نیز حتما درباره‌ خردسالان، كودكان و نوجوانان باشد. همچنین هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی از یك نوسنده نیز وجود ندارد.

گفتنی است حوزه هنری كودك و نوجوان، 20 نویسنده‌ مستعد شركت‌كننده در مسابقه را بر اساس اولویت انتخاب خواهد كرد و فرصت آموزش یك‌ساله را به صورت رایگان برایشان فراهم می‌كند.

بنا بر اعلام این فراخوان، آخرین مهلت دریافت آثار 30 آبان ماه بود و تاریخ اعلام نتایج نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

جوایز نفرات اول تا سوم این رقابت، مجموعا 45میلیون ریال اعلام شده كه علاوه بر لوح تقدیر، اهدا خواهد شد. همچنین آثار منتخب نیز بعد از تایید شورای نمایش برای چاپ، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

گفتنی است دبیرخانه‌ مسابقه‌ «استعدادهای تازه» در حوزه هنری كودك و نوجوان به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان دوازدهم، پلاك 3 واقع است. علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن 88504619 تماس حاصل فرمایند.

خاطرنشان می‌شود اولین مسابقه‌ نمایشنامه‌نویسی كودك و نوجوان «استعدادهای تازه» در سال 1392 توسط مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار شد.

منبع:   میزان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار