9038
۲۲ مهر ۱۳۹۵

اجرای طرح دست های مهربان در اردبیل

سعید جوادزاده،سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای دومین دوره طرح دست های خالی در این استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس  سعید جوادزاده با اشاره به برنامه های هلال احمر در هفته کودک افزود: این برنامه به همراه ایجاد فضای دوستدار کودک حسینی دو برنامه محوری کانون غنچه های هلال در این هفته بود.

وی با بیان اینکه در هفته ملی کودک برنامه های عمومی با هدف آموزش و نهادینه سازی فرهنگ نوعدوستی، نیکوکاری و خدمات بشردوستانه در کودکان اجرا شد، ادامه داد: افزایش آگاهی عمومی در زمینه فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه و آشناسازی کودکان با فرهنگ عاشورایی در سطح شعبات استان برنامه ریزی و اجرا می شود.

جوادزاده ادامه داد: کانون غنچه‌های هلال احمر با استقرار در نمایشگاهی که با همکاری اداره کل بهزیستی استان دایر شده بود، اهم فعالیت‌ها و عملکردهای خود را در حوزه کاری نونهالان 5 تا 7 سال به نمایش گذاشت.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: در غرفه غنچه‌های هلال، به مدت یک هفته آموزش چهره به چهره امداد و کمک‌های اولیه به زبان ساده و کودکان آموزش داده شد.

وی با بیان اینکه ارائه کارهای بشردوستانه و عام المنفعه از دیگر فعالیت‌های غرفه غنچه‌های هلال بود، تصریح کرد: نکته قابل توجه نمایشگاه اجرای طرح دست‌های مهربانی بود که برای دومین سال پیاپی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل هم اجرا شد که در آن از کودکان خواسته شد که اسباب بازی‌های مازاد و سالم خود را به چادر هلال احمر اهدا کنند تا به دست خود کودکان به کودکان نیازمند اعطا شود.

جوادزاده با اشاره به اهداف برگزاری طرح دست‌های مهربانی اضافه کرد: هدف از این طرح، ترغیب و تشویق کودکان به نوعدوستی و تمرین بخشش و سخاوتمندی است چرا که 70 درصد شخصیت های افراد در دوران کودکی شکل می گیرد.

 

 

منبع:  ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار