موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
8982
۱۹ مهر ۱۳۹۵

بازدید برخی از اعضای فراکسیون زنان از بیمارستان مفید

یک عضو فراکسیون زنان از بازدید برخی از اعضای این فراکسیون از بیمارستان مفید و نمایشگاه ویژه‌ای برای کودکان به مناسبت هفته جهانی کودک خبر داد.

به گزارش کودک پرس   خانم ها  طیبه سیاوشی،سلحشوری،فاطمه سعیدی، فاطمه ذوالقدر و فاطمه حسینی از بیمارستان مفید بازدیدکردند

طیبه سیاوشییکی از اعضای فراکسیون زنان با بیان اینکه این بازدید در راستای هفته جهانی کودک ومصادف با روز شهادت حضرت علی‌اصغر (ع) انجام شد، گفت: ما برای بزرگداشت هفته کودک بین کودکان بیمارستان مفید رفتیم چون مایل به آشنایی با بخش‌های مختلف این بیمارستان و تلاش‌های صورت گرفته در این بیمارستان بودیم. طبیعتاً چون یکی از وظایف نمایندگان آشنایی با مسائل و مشکلات است ما در بیمارستان تخصصی کودکان حضور پیدا کرده تا از نزدیک در جریان وضعیت این بیمارستان و رسیدگی‌های صورت گرفته قرار گیریم.

نماینده تهران با بیان اینکه کودکان در بیمارستان مفید به دلایل مختلف بستری هستند، افزود: خوشبختانه وزارت بهداشت با کمک خیرین کمک‌هایی به بیمارستان مفید کرده و اکنون چهره این بیمارستان در ظاهر چهره‌ کودکانه‌ای دارد که می‌تواند در روحیه کودکان بیمار تاثیرگذار باشد.

سیاوشی همچنین با اشاره به بازدید امروزش از نمایشگاه ویژه کودکان به مناسبت هفته کودک در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: بنده امروز بازدیدی از این نمایشگاه داشتم که طبق گزارش ارائه شده استقبال خوبی از این نمایشگاه شده و تاکنون حدود 20 هزار کودک از آن بازدید داشته که قابل تقدیر است.

وی افزود: در این نمایشگاه کودکان با پیام عاشورا و همچنین آیین‌های دینی در شهرهای مختلف آشنا می‌شود. همچنین در این نمایشگاه فرهنگ عاشورا در قالب انیمیشن نیز به نمایش گذاشته شده است که در مجموع فعالیت خوب و موثری است که امیدواریم در آینده نیز گسترش یابد.

منبع:  ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار