8954
۱۹ مهر ۱۳۹۵

برپایی نمایشگاه(کودکان تشنه‌اند)در اردبیل

نمایشگاه نقاشی و عکس «کودکان تشنه‌اند» همزمان با هفته ملی کودک در اردبیل برپا شد

به گزارش کودک پرس   مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در جریان بازدید از نمایشگاه برپا شده در پارک ساحلی اردبیل اظهار کرد: همزمان با هفته ملی کودک نمایشگاه نقاشی و عکس «کودکان تشنه‌اند» در اردبیل برپا شده است.

هاجر جمادیه تصریح کرد: این نمایشگاه همزمان با ماه محرم و با محوریت به تصویر کشیدن عطشانی و تشنگی کودکان حاضر در کربلا با مهارت خاص توسط هنرمندان به تصویر کشیده شده تا نسل کودک و نوجوان ما بیشتر و بهتر با مفاهیم عاشورایی آشنا شده و زمینه درک این مفاهیم را بیش از گذشته فراهم کند.

وی با یادآوری اینکه ما در تقارن ایام عزاداری حسینی با هفته ملی کودک در قالب چنین برنامه‌هایی سعی داریم تا غنای عاشورایی را به نسل‌های بعدی با زبان نرم هنرمندانه انتقال دهیم، گفت: ضرورت دارد حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بر پایه شناخت و معرفت‌افزایی باشد تا ما بتوانیم درک واقعی از قیام امام حسین(ع) را داشته و بیشتر و بهتر با این مبانی انس بگیریم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: ‌در کنار برپایی نمایشگاه سعی داریم در این ایام از ابزار مختلف هنری نظیر قصه‌گویی، نقالی‌خوانی، شبیه‌خوانی و… استفاده کنیم تا مفاهیم آموزشی و آموزه‌های برتر مکتب حسینی را به کودکان و نوجوانانمان به شکل صحیح و درست یاد بدهیم تا بیش از گذشته بتوان در پرورش نسل آینده موفق عمل کرد.

جمادیه یکی از اقدامات خوب تدارک دیده شده برای کودکان و نوجوانان را در این ایام عیادت از کودکان بیمار به همراه اهدای کتاب به آنها اعلام کرد و ادامه داد: کودکان به همراه مربیان و مسؤولان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیمارستان‌ها حاضر شده و در قالب این طرح از کودکان و نوجوانان بستری عیادت می‌کنند و با اهدای کتاب به آنها زمینه خوشحالی این کودکان و نوجوانان را فراهم می‌آورند.

منبع:  فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار