موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
8950
۱۹ مهر ۱۳۹۵

سکوت سازمان ملل در برابر کودک کشی های عربستان شرم آور است

فاطمه شیرزاد، سخنگوی شورای شهر رشت ضمن محکوم کردن کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع یمن توسط رژیم کودک کش عربستان سعودی، گفت: سکوت سازمان ملل در برابر این جنایات شرم آور است.

به گزارش کودک پرس  فاطمه شیرزاد با اشاره به کشتار مردم یمن توسط آل سعود به سرکردگی آمریکا اظهار کرد: هراس آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اسرائیل از  اقتدار اسلام ناب محمدی سبب شده تا عمال این جنایتکاران در منطقه، دست به کشتار برادران مسلمان خود زده و دست آمریکا و اسرائیل از آستین آل سعود بیرون آمده است.

وی همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره عربستان سعودی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با درایت و فراست نام شجره ملعونه را بر آل سعود نهادند و به حق این نام در خور رژیم کودک کشی است که بازیچه دست آمریکا و اسرائیل شده تا آنها را به مقاصد شوم خود در منطقه برساند.

شیرزاد در ادامه با بیان اینکه سکوت مجامع بین المللی در برابر کشتار زنان و کودکان بیگناه در یمن سوال برانگیز است، تصریح کرد: در حالیکه اساس تشکیل سازمان ملل و دیگر سازمان های جهانی حقوق بشری، دفاع از حقوق پایمال شده ملت ها است ولی سکوت سوال برانگیز سازمان ملل در برابر کودک کشی های عربستان سعودی شرم آور است.

سخنگوی شورای شهر رشت همچنین به نادیده گرفته شدن حقوق کودکان بی گناه در یمن اشاره کرد و گفت: در حالی سازمان ملل و یونیسف در برابر کشتار کودکان یمن سکوت کرده اند که وظیفه ذاتی این نهادها جلوگیری از خشونت، سوء استفاده و تبعیض علیه کودکان است.

شیرزاد ادامه داد: بر همه کشورهای مسلمان منطقه واجب است تا نسبت به این کشتارها در یمن واکنش نشان داده و خواهان رسیدگی سازمان ملل به جنایات عربستان سعودی در یمن باشند.

منبع:   مهر
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار