8918
۱۹ مهر ۱۳۹۵

عیادت و اهدای کتاب به کودکان بیمار آذربایجان غربی

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از کودکان کودکان و نوجوانان بستری عیادت کردند. و به آنها کتاب هدیه دادند.  

 به گزارش کودک پرس   همزمان با فرا رسیدن هفته ملی کودک و مصادف شدن آن با ماه محرم اعضا و مربیان کانون در شهرستان‌های میاندوآب، سلماس، تکاب، ماکو، تازه‌‌‌شهر و چایپاره با حضور در بیمارستان‌ها از کودکان و نوجوانان بستری عیادت کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری ماکو دیدار اعضا، مربیان و اعضای کمیته شهرستان از بخش اطفال بیمارستان فجر انجام و کتاب‌های کانون به کودکان بستری در این بخش هدیه شد.

همچنین شبکه بهداشت و درمان و هلال‌احمر شهرستان ماکو هدایایی را به اعضا و کودکان بیمار هدیه‌ کردند.

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان میاندوآب نیز با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) با اهدای کتاب از کودکان عیادت کردند.

حضور اعضا و مربیان مرکز فرهنگی و هنری تکاب در بیمارستان این شهرستان و اهدای کتاب و پرچم حسینی به کودکان بیمار این بیمارستان از برنامه‌های کانون تکاب در هفته ملی کودک بود.

عیادت از کودکان بیمار بستری شده در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان چایپاره و اهدای گل و کتاب توسط مسؤولان شبکه بهداشت، بیمارستان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان نیز در هفته ملی کودک انجام شد.

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های سلماس و تازه‌شهر نیز با حضور در بیمارستان‌ خاتم الانبیاء و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان بیمار از آنها دلجویی کردند.

گفتنی است طرح «کتابخانه من» از سال 93 با هدف تجهیز کتابخانه کودکان بیمار در مرکز فرهنگی و هنری ماکو اجرا می‌شود.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار