8911
۱۹ مهر ۱۳۹۵

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان کار در موزه تاریخ کانون

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مناسبت روز جهانی کودک، برای تعدادی از کودکان کار برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا کرد.

به گزارش کودک پرس    به مناسبت روز جهانی کودک موزه تاریخ کانون میزبان کودکان کار تحت پوشش شهرداری منطقه 12 تهران شد و با اجرای ویژه برنامه هایی فضایی شاد و همراه با بازی و نشاط برای آنان فراهم کرد.
در این روز جوانشیر بنیاب طراح پیشکسوت اسباب بازی، کارگاه اسباب بازی برای بچه های کار برگزار کرد و در حین ساخت بازی برای بچه ها درباره موضوع هایی چون انگیزه و درونی کردن آن، تجربه کسب کردن، مسوولیت پذیری، اعتماد به نفس و بخشندگی سخن گفت.
این طراح سرگرمی و اسباب بازی گفت: کودکان کار حق بازی و شادی دارند برای آموزش کودکان باید از شیوه هایی استفاده کرد که ضمن سرگرم کنندگی، باعث افزایش خلاقیت و فعالیت های فکری و بدنی آن ها شود.
بنیاب با بیان این که باید به بچه ها آموزش دهیم که هم زبانی باعث هم دلی می شود گفت: بچه های کار نباید از آموزش های ابتدایی محروم باشند.
وی با تاکید بر اهمیت توجه به حق شادی، بازی و تفریح کودکان کار افزود: بچه های کار زمینه های پیشرفت را دارند و باید در کارگاه های بازی و سرگرمی شرکت کنند زیرا بازی شکل دهنده شخصیت و پرورش دهنده توانایی های کودکان است.

 

منبع:  خبرگزاری جمهوری اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار