8898
۱۹ مهر ۱۳۹۵

برگزاری مسابقه نقاشی گروهی در باغ موزه دفاع مقدس همدان

سید محمدرضا جوادی،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: هم زمان با هفته ملی کودک نقاشی همگانی کودکان همدانی با موضوع «کودکان عاشورایی» در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس   سید محمدرضا جوادی ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک و هم چنین تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در این برنامه علاوه بر نقاشی گروهی ۵۰۰ نفر از کودکان همدانی، بیانیه روزجهانی کودک نیز خوانده خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به هدف از برپایی این برنامه در باغ موزه دفاع مقدس افزود: برنامه نقاشی همگانی کودکان عاشورایی به منظور اهمیت هفته ملی کودک و با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و شجاعت برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان هم چنین خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۹ مهرماه سال جاری و با شرکت ۵۰۰ نفر از کودکان همدانی در محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان (باغ موزه دفاع مقدس) برگزار می شود.

جوادی در پایان تصریح کرد: با توجه به ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفایش این نقاشی گروهی با موضوع «کودکان عاشورایی» بر روی پارچه کشیده خواهد شد.

 

منبع:  مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار