موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
888
۲۰ مرداد ۱۳۹۵

شناسایی بیش از 1000 کودک بازمانده از تحصیل در یزد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد: 399 کودک 6 ساله‌ در استان یزد در سال گذشته توسط سامانه وزارت آموزش و پرورش به عنوان بازمانده از تحصیل اعلام شده‌اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد: 399  کودک 6 ساله‌ در استان یزد در سال گذشته توسط سامانه وزارت آموزش و پرورش  به عنوان بازمانده از تحصیل اعلام شده‌اند که 180 نفر از آنها را دختران و 219 نفر از آنها را پسران تشکیل می‌دهند.

محمدحسین رادمنش ادامه داد: از این تعداد دانش آموز، 314 نفر از آنها شناسایی شدند که تنها 16 نفر به مدرسه نرفته بودند و جذب مدارس و  مشغول به تحصیل شده‌اند و 85 نفر دیگر شناسایی نشده‌اند.

وی تعداد کودکان لازم التعلیم 7 تا 11  ساله‌ای را نیز که در استان یزد از تحصیل بازمانده‌اند یک هزار و 141 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد که 501 دختر و 640 پسر را شامل می‌شوند 879 نفر شناسایی شده‌اند که 659 نفر از آنها مشغول به تحصیل هستند و 262 نفر شناسایی نشده‌اند.

رادمنش با اشاره به دلایل بازماندگی از تحصیل کودکان تصریح کرد: برخی از کودکانی که اسامی آنها به عنوان بازمانده از تحصیل اعلام شده است مهاجرت کردند، برخی از اتباع بیگانه هستند،  عده‌ای بیماری صعب العلاج و معلولیت دارند، عده‌ای آموزش پذیر نیستند، عده ای فوت کرده و فوت آنها ثبت نشده است  و بسیاری از آنها مشغول به تحصیل هستند که به دلیل تاخیر در ثبت نام اسامی آنها ثبت نشده است.

منبع:   افکار نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار