8800
۱۷ مهر ۱۳۹۵

برگزاری برنامه های هفته ملی کودک با محوریت آیین های مذهبی

برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک امسال با محوریت آیین های دینی و مذهبی اجرا می شود.

به گزارش کودک پرس   حجت الاسلام رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 گفت: با توجه به تقارن ماه محرم با هفته ملی کودک برنامه های مناسبتی این هفته با موضوعات دینی و مذهبی متناسب با ماه محرم اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه های تدارک دیده شده با هدف افزایش آگاهی کودکان در خصوص سیره زندگی امام حسین (ع)، ترویج مهارت های فرزند پروری در راستای اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک و همچنین آموزش کودکان و والدین آنها با موضوع مسایل زیست محیطی و عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف و مضرات آن در خانه های کودک سراهای محلات برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر برگزار می شود افزود: به همین مناسبت خیمه های آموزشی راه اندازی و اردوهای علمی نیز برای کودکان تدارک دیده شده است.

همچنین تئاترهای نمایشی و قصه گویی  با موضوعات عاشورا، تولد و کودکی امام حسین (ع) ویژه کودکان در این هفته ملی اجرا می شود.

به گفته جوادی برگزاری مسابقات آموزشی، برپایی نمایشگاه از کارهای دستی کودکان، ملاقات با کودکانی که پدرانشان شهید مدافع حرم هستند و اهدای هدیه به کودکان بیمار از دیگر برنامه های ویژه هفته ملی و روز جهانی کودک در این منطقه است.

 

منبع:   میزان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار