موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
8763
۱۵ مهر ۱۳۹۵

آینده سازان فردا در مهدهای کودک

هادی مقیمی،فرماندار اردکان گفت: مهدهای کودک بخش مهمی از آموزش آینده سازان جامعه را برعهده گرفته و نقش بسزایی در شکوفایی استعدادهای کودکان دارند.

 به گزارش کودک پرس   هادی مقیمی  در بازدید از مهدهای کودک اردکان با تبریک هفته ملی کودک آموزش و پرورش صحیح کودکان را در ایجاد جامعه ای سالم و پویا موثر دانست و افزود: کار مدیران و مربیان مهدهای کودک دشوار و پرمسئولیت است زیرا هرگونه با کودکان رفتار شود، شخصیت آنان به همان شکل ساخته می شوند.

مقیمی داشتن عشق و علاقه در کار تعلیم کودکان در مهد ها را مهم خواند و بیان داشت: مربیان مهدها باید تلاش کنند تا با دلسوزی و علاقه کاری کنند تا کودکان از نظر آموزشی، اخلاقی و تربیتی دچار آسیب نشوند.
کارشناس امور کودکان بهزیستی اردکان نیز با بیان اینکه دوران کودکی در شکل گیری خلاقیت، شخصیت، مهارت و جامعه پذیری شهروندان اهمیت ویژه ای دارد، گفت: به کارگیری افراد متخصص و استفاده از وسایل کمک آموزشی در رشد و تکامل کودکان در مهدهای کودک باید مورد توجه قرارگیرد.
وی افزود: هم اکنون 17 مهد (10مهدکودک شهری و 7 روستا مهد) با پذیرش بیش از 650 کودک در شهرستان اردکان با مجوز سازمان بهزیستی فعال می کنند.
هفته ملی کودک امسال از 15 تا 21 مهرماه با شعار کودکان تشنه اند، برگزار می شود.

منبع:  خبرگزاری جمهوری اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار