8714
۱۵ مهر ۱۳۹۵

حلقه صلح و دوستی کودکان اسدآبادی با سربند عاشقی یاحسین

به مناسبت هفته کودک،کودکان اسدآبادی با سربند عاشقی یاحسین حلقه صلح و دوستی بستند.

به گزارش کودک پرس  در این مراسم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مادران، والدین، مربیان، کودکان و خردسالان برگزارشد، مدیر اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد از فعالیت 22 مهدکودک در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: از این تعداد، 19 مهد در روستاها و سه مهد در شهر فعالیت دارند.

اکبر احمدی‌منش اظهار کرد: هفته ملی کودک از ۱۵ مهرماه‌جاری آغاز می‌شود اما به علت تقارن این هفته با تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم این هفته از ۱۴ مهرماه جاری آغاز شده و تا ٢١ مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دوره کودکی، دوره اصلی شکل‌گیری شخصیت افراد است، ادامه داد: هفته ملی کودک واقعه مهمی است در همین راستا تلاش می‌شود تا توجه اقشار مختلف جامعه را به موضوع کودک در این هفته جلب کنیم.

احمدی‌منش کودکان را سرمایه‌های زندگی برشمرد و تصریح کرد: امروز بحث کودک و نوجوان با توجه به تغییرات گسترده اجتماعی با وجود فناوری‌های نوین باید بر اساس مقتضیات عصر کنونی برای کودکانمان برنامه‌ریزی و اجرا شود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت هفته ملی کودک  فرصت ارزشمندی است که متولیان امر کودک بتوانند  با اجرای برنامه‌های فاخر و اثرگذار، اذهان و افکار عمومی را نسبت به مسائل کودکان حساس‌تر کنند، گفت: کانون پرورشی از مراکزی است که می‎تواند نقش مؤثری در ارتقاء سطح خلاقیت و تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان داشته باشد.

در پایان کودکان حلقه صلح و دوستی  را ایجاد و به نمایش گذاشتند.

 

 

منبع:   ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار