8696
۱۵ مهر ۱۳۹۵

افتتاح نمایشگاه آثار هنری با موضوع(زبان مادری)در ارومیه

همزمان با هفته ملی کودک ،نمایشگاه آثار هنری اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با موضوع زبان مادری، اقوام ایرانی و هنرهای بومی افتتاح شد.  

به گزارش کودک پرس   نمایشگاه آثار هنری اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با موضوع زبان مادری، اقوام ایرانی و هنرهای بومی افتتاح شد.

این نمایشگاه که همزمان با هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر در نگارخانه حوزه هنری ارومیه دایر است، ظهر امروز با حضور تعدادی از مسؤولین، هنرمندان و اعضا اسبق و فعلی مراکز کانون افتتاح شد.

در این نمایشگاه برگزیده‌ای از آثار اعضا مراکز کانون سراسر استان شامل 60 نقاشی، 40سفال و 30 عکس در معرض دید عموم قرار گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند در این ایام همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 10 تا 13 18 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.این نمایشگاه روز جمعه نیز دایر است.

گفتنی است، این آثار بخشی از آثار برگزیده فراخوان سال خوب 95، سال زبان مادری اقوام ایرانی و هنرهای بومی است که فراخوان آن در اردیبهشت 95 منتشر شد.

برنامه‌های هفته ملی کودک از 15 مهرماه در آذربایجان غربی آغاز می‌شود و این برنامه‌ها تا 21 مهر ماه ادامه خواهد داشت که طی در این ایام، شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف که عموماً با محوریت عاشورا و قیام امام حسین(ع) هستند خواهیم بود.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار