8687
۱۵ مهر ۱۳۹۵

اجرای برنامه(پرده‌های عاشورایی)در کانون

به مناسبت ماه محرم و صفر «پرده‌های عاشورایی» با طراحی داوود بختیاری در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس   اجرای «پرده‌های عاشورایی» که تازه‌ترین تولید مرکز تئاتر کانون است با ۱۰ موضوع مختلف از دوازدهم مهر آغاز شده و تا روز نوزدهم روایت‌های سینه‌به‌سینه‌ گذشته در میان مردم و وقایع عاشورا را بیان می‌کنند.

این پرده‌ها در دهه‌ نخست ماه محرم از ساعت ۱۶ در محوطه‌ باز مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون برای کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌های شان اجرا می‌شود.

در عین حال به مناسبت روز جهانی و هفته‌ ملی کودک از روز پانزدهم تا نوزدهم مهر در محوطه‌ اصلی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری «پرده‌های عاشورایی» اجرا خواهد داشت.

بر همین اساس روایت‌های «حجه‌الوداع» و «دو طفلان» شب اول و دوم روی صحنه رفت و از چهاردهم مهر به ترتیب «شب مسلم»، «حضرت قاسم (ع)»، «شب حر»، «حضرت علی‌اکبر (ع)»، «حضرت علی‌اصغر(ع)»، «ابوالفضل‌العباس (ع)»، «امام حسین (ع)» و روایتی از «حضرت زینب (س)» روایت می‌شود.

«پرده‌های عاشورایی» طرحی از داوود بختیاری است که توسط محمد آزادفر اجرا می‌شود. مجری این طرح نیز سعید زین‌العابدینی است و تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا کریمی صارمی به عهده دارد.

 

 

منبع:   مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار