8604
۱۴ مهر ۱۳۹۵

مجموعه داستان‌های(خانه هِنری)منتشر شد

مجموعه داستان‌های«خانه هِنری» با زبانی طنزآمیز، خیال و واقعیت را درهم می‌آمیزد و از سوی نشر پیدایش برای کودکان ونوجوانان منتشر شده است.

به گزارش کودک پرس  فیلیپ آردر  داستان‌های مجموعه‌ «خانه‌هنری» را در قالب کمک استیریپ روایت کرده است. او در این مجموعه سعی دارد، با اتفاقات خیال‌انگیز و عجیب و غریب، فهم موضوعات علمی و تاریخی را همراه با طنری هوشمندانه برای نوجوانان آسان و خنده‌دار کند.

موضوعاتی همچون تاریخچه‌پیدایش دایناسورها، آناتومی بدن انسان، فضا و یا حتی بندپایان و مصری های باستان. داستان‌های این مجموعه به همراه تصویرهای مایک گوردن بسیار خواندنی شده است. فیلیپ آردر سال‌هاست که برای کودکان می نویسد.

او تاکنون بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب نوشته است و علاوه بر نویسندگی، در مجله‌ گاردین نیز برای کتاب‌های کودک و نوجوان نقد می نویسد. آردر تاکنون موفق به دریافت جوایز مختلفی از جمله جایزه‌ رولد دال شده است.

مجموعه کتاب‌های کمیک استریپ «خانه‌هنری» شامل شش جلد با عناوین: «مصری‌های باستان»، «بندپایان چندش‌آور»، «شوالیه‌ها و قلعه‌ها»، «فضا»، «دایناسورها» و «بدن انسان» است. این مجموعه از سوی نشر پیدایش، با ترجمه‌ محمود مزینانی و  با قیمت  ۱۱۰۰۰ تومان برای هر جلد راهی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها شده است.

 

منبع:   مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار