موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
860
۱۹ مرداد ۱۳۹۵

رحماندوست با آثار کودک در راه فرانکفورت

سید حسن میرکریمی رئیس موسسه امیرکبیر: در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت در بخش کودک و نوجوان غرفه خواهم داشت.

به گزارش کودک پرس  میرکریمی با اشاره به حضور بخش «شکوفه» موسسه امیر کبیر در این نمایشگاه و عرضه آثار کودک خاطر نشان کرد: واحد شکوفه در این نمایشگاه با حضور مصطفی رحماندوست فعال خواهد بود چرا که این شاعر برجسته کشورمان از سابقه خوبی در حضور نمایشگاه‌های اینگونه برخوردار است.

به گفته وی، انتشارات امیر کبیر در میان هفت ناشر بخش کودک ایران در این نمایشگاه حضوری برنامه‌ریزی شده خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه آثار قابل اعتنا برای این عرصه بین‌المللی شناسایی و برگزیده شده گفت: حدود 50 کتاب در حوزه کودک و نوجوان مورد بررسی قرار گرفت تا عرضه شود.  در حوزه عمومی و ترجمه به این دلیل که فعالیت انتشارات امیر کبیر عمدتا ترجمه است و در حال حاضر کتاب شاخص نداشتیم از این رو در بخش ترجمه حضور نداریم ولی در حوزه کودک هم امکان خرید و فروش رایت وجود دارد و هم عرضه آثار.

وی به مذاکرات پیشین در بولونیا و فرانکفورت اشاره کرد و گفت: سابقه آقای رحماندوست و حضور ایشان در نمایشگاه های متعدد راهگشاست طبیعتا حضور ایشان مذاکرات پس از نمایشگاه را به همراه خواهد داشت.

وی به بخش نگارگری انتشارات هم اشاره و از عرضه آثاری در این راستا نیز خبرداد.

گفتنی است سید حسن میر کریمی حدود دو ماهی است مدیریت موسسه امیر کبیر را عهده دار شده است. میر کریمی چندی پیش با حکم سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس مؤسسه انتشارات امیر کبیر منصوب شد.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار