8546
۱۴ مهر ۱۳۹۵

اجرای طرح ادبستان در ۴۰ مدرسه ابتدایی شیراز

سرهنگ محمدجعفر دوستدار،فرمانده ناحیه بقیه‌الله (عج) سپاه شیراز گفت: طرح تربیتی ادبستان در ۴۰ مدرسه ابتدایی شیراز با حضور ۴۰ مربی آموزش دیده آغاز به کار می‌کند.

به گزارش کودک پرس  سرهنگ محمدجعفر دوستدار در جلسه شوراهای آموزش و پرورش شهرستان شیراز اظهار داشت: طرح ادبستان با محوریت تربیتی و آموزشی در 40 مدرسه ابتدایی برای پایه اول تا سوم ابتدایی اجرا می‌شود.

وی افزود: 40 مربی به صورت تخصصی در زمینه طرح ادبستان آموزش دیده و آماده به کار هستند و این طرح برای خانواده‌ها به ویژه برای فرزند اولی‌ها است.

سرهنگ دوستدار با تاکید بر لزوم آموزش و تربیت از نخستین روزهای ورود کودکان به مدارس تصریح کرد: هر پدر و مادری تربیت فرزند را نخستین خواسته خود می‌داند و آن را به مدارس واگذار می‌کند و مدارس هم درگیر برنامه درسی و بروکراسی اداری هستند و زمانی برای اجرای برنامه‌های تربیتی برای آنها نمی‌ماند.

وی با بیان این نکته که ما زمانی کودک خیابانی داشتیم و اکنون سالمند خیابانی هم داریم، عنوان کرد: جامعه دچار رکود فرهنگی شده و برای احیای فرهنگ باید از سنین کودکی آغاز کرد و یکی از طرح‌های موثر برنامه‌های مسجدمحور است.

سرهنگ دوستدار خاطرنشان کرد: طرح پیوند مسجد و مدرسه مدتها است که ابلاغ شده اما به دلیل نبود زمان کافی و برنامه‌ریزی صحیح این طرح اجرایی نشد و باید برای اجرای آن برنامه‌ریزی کرد، همچنین باید نگاه ویژه‌ای به اردوی راهیان نور که اردویی تربیتی است، داشت.

 

 

منبع: تسنیم 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار