8469
۱۳ مهر ۱۳۹۵

کشف اعضای جسد کودک خردسال در گرگان

مجتبی مروتی،رئیس پلیس آگاهی گلستان از کشف اعضای بدن جسد کودک خردسال در شهرستان گرگان خبر داد

به گزارش کودک پرس   کارگران شهرداری گرگان در هنگام انجام عمل لایروبی یکی از کانال‌های جوی آب میدان باهنر به سمت بلوار شهید صیاد شیرازی، اعضای جسد یک کودک خردسال را کشف کردند که بلافاصله پس از تماس با پلیس 110، نزدیک‌ترین گشت پلیس و تیم‌های تجسس و کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان در محل کشف جسد حاضر شدند.

پلیس با تایید موضوع کشف جسد، تأکید داشت که اطلاع‌رسانی جزئیات این پرونده را به روز بعد موکول کند تا بتوان بهتر نسبت به این پرونده اطلاع‌رسانی کرد.

مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: دو روز پس از وقوع آخرین سیلاب در گرگان که بر اثر بارش شدید باران به وقوع پیوسته بود، اعضای خانواده یک کودک خردسال به پلیس آگاهی مراجعه کرده و خبر مفقودی فرزند خود را به پلیس گزارش کردند.

وی ادامه داد: با وجود جست‌وجوی پلیس و تحقیقات کارآگاهان اما این کودک یافت نشد اما چند روز بعد از مفقودی برخی از شهروندان مدعی بودند که این کودک را در خیابان‌های گرگان مشاهده کردند اما هیچ اثری از این کودک وجود نداشت.

مروتی گفت: پس از اعلام خبر کشف اعضای جسد که دیروز کارکنان شهرداری گرگان در حال انجام لایروبی کانال آن را کشف کردند، کارآگاهان بلافاصله در محل حاضر شده و پس از اثربرداری، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی اضافه کرد: با توجه به آنکه تنها قسمت کمر به پایین این جسد کشف شده است، جسد قابل شناسایی نیست اما با توجه به اندام کوچک جسد و شواهد اولیه این امکان وجود دارد که این جسد کشف شده، جسد همان کودک مفقود شده باشد اما بررسی‌های بیشتر توسط پزشکی قانونی در حال انجام است و نظر نهایی باید پس از انجام آزمایش DNA اعلام شود.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در پایان ابراز کرد: با توجه به آنکه این کودک در بازه زمانی سیلاب اخیر مفقود شده است، احتمال اینکه کودک در کانال آب سقوط کرده و جان خود را از دست داده باشد وجود دارد اما باید تحقیقات تکمیلی انجام شود تا بتوان به طور قطعی نظر بر غرق‌شدگی یا وقوع جنایت داد.

منبع:  فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار