8461
۱۳ مهر ۱۳۹۵

ویژه‌برنامه های محرمی شبکه (هدهد)اعلام شد

شبکه جهانی «هدهد» که به ایام اسلامی همچون عید غدیر، ماه محرم، ماه رمضان و... با نگاه ویژه‌ای می‌پردازد، امسال نیز ویژه برنامه هایی را برای ماه محرم تدارک دیده است.

به گزارش کودک پرس  از جمله برنامه های شبکه هدهد فارسی در ایام ماه محرم «در پیشگاه عدالت»، «تقویم محرم»، «بوستان بهشت»، «آیا می دانستید»، «راویان عاشورایی»، «نامه ای به حضرت علی اصغر(ع)»، «در کوچه های تاریخ»، «یاران امام حسین(ع)»، «حالا دیگه وقت خوابه»، «مدرسه عاشورایی»، «قصه های آقا ماشاالله»، «عطر سیب»، «اشک و عبرت»، «گل های بهشتی»، «جزیره قصه ها» و… است.

«مدرسه عاشورایی»، برنامه‌ای است گفتگومحور و با حضور کودکان و نوجوانان و یکی از خصوصیات و مسائل شاخص ایام محرم یا حادثه کربلا را بیان می‌کند و به تشریح آن می‌پردازد.

برنامه «قصه‌های آقا ماشاالله» نیز برنامه‌ای است عروسکی- روایی- نمایشی که به بیان قصه ها و مسائل می‌پردازد. «در پیشگاه عدالت» با حضور کودکان و نوجوانان به محاکمه اشقیا و دشمنان امام حسین (ع) می پردازد. «نامه ای به حضرت علی اصغر(ع)»، نیز به قرائت نامه های ارسالی مخاطبان کودک و نوجوان، خطاب به حضرت علی اصغر(ع) می پردازد. سرودهای محرمی نوجوانان نیز در این ماه با مضمون محرم در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

این شبکه در سال گذشته از طرح گزارشگران و عکاس های افتخاری رونمایی کرد و امسال نیز مجددا این طرح را اجرا کرده است. در این طرح علاقمندان می توانند گزارش های تصویری حداقل یک دقیقه ای یا تصاویر خود را با موضوع «فعالیت کودکان و نوجوانان در ماه محرم» جهت پخش از شبکه هدهد در ایام محرم و صفر ارسال کنند. این تصاویر یا گزارش ها باید بدون وجود نمادهای ملی، اسامی شهرها، خیابان ها و هیات ها باشد. علاقمندان ارسال این آثار، باید حتما نام و نام خانوادگی، سن، شهر و تلفن تماس خود را به همراه اثرهای خود ارسال کنند.

مخاطبان می توانند آثار خود را به آدرس ravabet@hodhodfarsi.tv تا ۳۰ مهرماه ارسال کنند. ضمن اینکه از آثار برتر توسط مجموعه شبکه های هدهد تقدیر به عمل خواهد آمد.
 

منبع:   مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار