8417
۱۳ مهر ۱۳۹۵

4 مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تبریز، اسکو و ملکان افتتاح شد

چهار مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تبریز، اسکو و ملکان در آستانه هفته ملی کودک و با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع، مدیرکل امور مالی و مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرمانداران شهرستان های تبریز، اسکو و ملکان افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس    فریدون واحدی -معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان- تصریح کرد: نگاه کانون به حوزه مراکز عرضه محصولات یک نگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه سیاست کانون توسعه همه جانبه و در همه عرصه‌هاست تاکید کرد تلاش می‌کنیم مراکز سیار عرضه محصولات کانون را به منظور دسترسی تمام کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به این تولیدات فرهنگی راه‌اندازی کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، افزود: بهترین جا برای سرمایه‌گزاری فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. چرا که کانون به عنوان نهاد حاکمیتی خانه امید بچه‌ها و مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری است.

واحدی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و تسلیت سوگواری این ایام انتقال پیام عاشورا به کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف و برنامه‌های کانون عنوان کرد.

در آیین افتتاح این مراکز که به ترتیب در تبریز (2 مرکز)، اسکو و ملکان برگزار شد، شهرتی‌فر فرماندار تبریز، محمدزاده فرماندار اسکو و خانی فرماندار ملکان حضور داشتند، حجت الاسلام زمانی امام جمعه ملکان در سخنانی با اظهار خوشحالی از آغاز به کار این مراکز از این اقدام کانون به عنوان یک ضرورت فرهنگی قدردانی کرد.

توسعه کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان‌ها در قالب فعالیت‌های کانون از انتظارات فرمانداران شهرستان‌ها از کانون بود.

در این برنامه‌ها علی‌رضا لطیف مدیرکل امور مالی و جعفر عبدی مدیرنظارت بر چاپ وتوزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشت.

هادی یوسف‌زاده -مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی- ایجاد مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون را گامی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی عنوان و در عین حال تصریح کرد: علاوه بر این چهار مرکز، تا پایان سال شاهد افتتاح 5 مرکز دیگر عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر‌های استان آذربایجان شرقی خواهیم بود.

آیین افتتاح چهار مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز یکشنبه 11 مهرماه و به مناسبت هفته ملی کودک در شهرهای تبریز، اسکو و ملکان برگزار شد.

منبع:   بولتن نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار