8389
۱۳ مهر ۱۳۹۵

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون های پرورش فکری کودکان در استان سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته کودک نمایشگاه دستاوردهای کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در زاهدان گشایش می یابد.

به گزارش کودک پرس   حسن معزی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: در تقویم کشورمان از 15 تا 21 مهرماه به عنوان هفته کودک مزین شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال هفته کودک با ایام محرم تقارن پیدا کرده است می طلبد که برنامه های با رویکرد عاشورایی برگزار شود و به دانش آموزان مفاهیمی همچون ایثار، مقاومت و شجاعت آموزش دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه کودکان تشنه اند شعار امسال هفته کودک است، ادامه داد: تشنه بودن کودکان در یک بعد نیست در ابعاد محبت، عاطفه، سواد، فهم، بصیرت و دانستن است.

معزی گفت: مبنای یکسری برنامه های هفته کودک در راستای توجه دستگاه ها، مسئولان و جامعه به حقوق کودکان است و  یکسری برنامه های هفته کودک با محوریت کودکان برگزار می شود.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی در هفته کودک یک جلسه داخلی برای کارکنان و یا فرزندان آنان داشته باشند و نیز بنر گرامیداشت روز جهانی کودک در سردرب ادارات نصب شود.

 

 

منبع:  شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار