8141
۱۲ مهر ۱۳۹۵

فراخوان مسابقه مقاله نویسی نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی تمدید شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهلت ارسال مقالات به جشنواره بین المللی قصه گویی را تمدید کرد.

به گزارش کودک پرس   نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی در حالی برگزار خواهد شد که امسال در بخش قصه گویی علاقه مندان در سه موضوع آزاد، سبک زندگی ایرانی اسلامی و رضوی به رقابت می پردازند.
از چندی پیش دبیرخانه این جشنواره فراخوان مسابقه مقاله نویسی با موضوع قصه گویی را نیز منتشر کرده است.
نقش قصه گویی در انتقال مفاهیم درسی به کودکان و نوجوانان، بررسی جایگاه و اهمیت قصه گویی برای کودکان و نوجوانان با نیاز ویژه، نقش قصه گویی در پرورش سبک زندگی اسلامی ایرانی در کودکان و نوجوانان، جایگاه و اهمیت قصه گویی در سنت ها و آیین های فرهنگی، تاریخی و بومی محلی و چگونگی استفاده از زبان وجودی در قصه گویی، موضوع های این مسابقه هستند.
تمامی علاقه مندان شامل نویسندگان، پژوهش گران، مربیان، استادان دانشگاه، دانشجویان و اولیای تربیتی می توانند با ارسال چکیده مقاله خود تا 500 کلمه در بردارنده طرح مساله، روش پژوهش و یافته های تحقیق به همراه کلید واژه ها به دبیرخانه مرکزی در این مسابقه شرکت کنند.
پیش از این زمان ارسال چکیده مقاله ها 30 شهریور اعلام شده بود اما با تمدید این مهلت، نویسندگان مقاله ها تا 20 مهر امکان ارسال آثار خود را دارند.
نتایج این مسابقه تا اول دی 1395 اعلام خواهد شد و مقاله های برگزیده همزمان با اجرای جشنواره بین المللی قصه گویی در بهمن ماه 1395 از سوی ارایه دهندگان خوانده می شوند.

 

منبع:   خبرگزاری جمهوری اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار