7905
۱۱ مهر ۱۳۹۵

مردی که دخترش و فرزندان همسایه را کشته بود اعدام شد

مرد شیشه‌ای که در جنایتی هولناک مرتکب قتل دو دختر پنج و پسر پانزده ساله‌ای شده بود، هفته گذشته در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش کودک پرس   مازیار چهل ساله ساعت ۴:۳۰ بامداد ۲۹ مرداد سال ۹۲ پس از مصرف مواد مخدر شیشه در منزل خود با چاقو به همسر و مهلا دختر پنج ساله‌اش حمله‌ور شد و پس از ضرب و جرح، آنها را از طبقه دوم منزلش به بیرون پرتاب کرد، عامل این جنایت پس از این ماجرا زمانی که قصد داشت از محل ارتکاب جرم فرار کند با اعظم صاحبخانه‌اش، بهاره و علی (فرزندان پنج و پانزده ساله اعظم) مواجه شد و این سه نفر را نیز با چاقو مجروح کرد.

مازیار که قصد داشت از صحنه جرم بگریزد سرانجام پس از حضور اهالی محل این جنایت و مأموران انتظامی دستگیر شد همچنین مأموران اورژانس با حضور در محل حادثه، قتل بهاره و مهلا را اعلام کردند، چند روز پس از این جنایت نیز علی جان خود را از دست داد.

مازیار پس از دستگیری به قتل دخترش مهلا، بهاره و علی اعتراف کرد همچنین سلامت روحی و روانی وی در زمان ارتکاب جرم از سوی کارشناسان پزشکی قانونی به تأیید رسید.

این پدر سنگدل پس از اتمام جلسات بازپرسی و صدور کیفرخواست به اتهام مباشرت در قتل عمدی مهلا، بهاره و علی و همچنین ضرب و جرح عمدی همسر و صاحب خانه‌اش در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران حاضر و با درخواست اولیای دم مقتولان به قصاص نفس محکوم شد.
حکم اعدام مازیار از سوی شعبه ۴۷ دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت و سرانجام هفته قبل مازیار در زندان رجایی شهر به سزای عملش رسید و اعدام شد.

 

منبع:  الف

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار