7893
۱۱ مهر ۱۳۹۵

رونمايي از نرم افزار تلفن همراه دانستني هاي انتظامي و اجتماعي

سرهنگ حيدر بابايي ،رئيس اداره برنامه ريزي آموزش همگاني با اشاره به رونمايي از نرم افزار تلفن همراه دانستني هاي انتظامي و اجتماعي گفت : اين نرم افزار در 2 نسخه طراحي و در "سايت پليس، کافه بازار و ايران اپس" بار گذاري شده و شهروندان مي توانند به صورت رايگان اين نرم افزار را دانلود و در گوشي تلفن همراه خود نصب کنند.

به گزارش کودک پرس  سرهنگ حيدر بابايي گفت: در سال هاي گذشته در حوزه ارائه آموزش همگاني کتابچه هايي با عنوان هاي مختلف هم چون ” دانستني هاي مرزباني ، وظيفه عمومي ، ترافيک و راهور و … ” در راستاي آشنايي شهروندان با خدمات انتظامي و کارکردهاي پليس هاي تخصصي تدوين و چاپ شد.

رئيس اداره برنامه ريزي آموزش همگاني ادامه داد: براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته نرم افزار تلفن همراه دانستني هاي انتظامي – اجتماعي در 2 نسخه ( اپليکيشن) طراحي و در “سايت پليس، کافه بازار و ايران اپس” بار گذاري شده و شهروندان مي توانند به صورت رايگان اين نرم افزار را دانلود و نصب کنند.

سرهنگ بابايي گفت : در اين نرم افزار علاوه بر معرفي خدمات انتظامي بخش هايي چون خانه و خانواده ،کودک و نوجوان، کليپ هاي نمايشي و آموزشي و … گنجانده شده است. مجموعه به گونه اي تنظيم شده  که بتواند براي کاربر به عنوان يک منبع جامع ، کاربردي باشد.

 

منبع:   پایگاه خبری نیروی انتظامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار