7646
۱۰ مهر ۱۳۹۵

اجرای نمایش موزیکال “دزد و پری”برای کودکان

"دزد و پری"که یک نمایش موزیکال کودکانه به نام است در حالی به اکران خود در گروه آزاد ادامه می دهد که فروش آن در آستانه یک میلیارد است.

به گزارش کودک پرس  “دزد و پری” از جمله فیلمهای امسال سینماهاست که اقبال کودکان و خانواده هایشان نسبت به آن فراوان بوده است و همین باعث شده بسیاری از مدارس هم دانش آموزان خود را به تماشای این فیلم ببرند.

شرکت پخش رسانه فیلمسازان شرایطی را فراهم کرده که مدارس سراسر کشور بتوانند با تسهیلات ویژه این فیلم را برای دانش آموزان خود به نمایش بگذارند. برای آگاهی از این تسهیلات با 88922986 روابط عمومی رسانه فیلمسازان تماس حاصل نمایید.

موزیکال “دزد و پری” را حسین قناعت به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی کرده و بهزاد فراهانی، بهنوش بختياری، رامين ناصرنصير، رابعه سکویی و نادر سليمانی از جمله بازیگران فیلم هستند.

“دزد و پری” که فضایی مفرح، موزیکال و مطلوب خانواده ها دارد، ماجرای یک نظامی بازنشسته را روایت می کند که مجبور میشود به مدت ۲۴ ساعت مدیریت مهدکودک دخترش را انجام دهد و در همین ۲۴ ساعت است که ماجراهای عجیب و غریبی برای وی و کودکان حاضر در مهدکودک روی می دهد…

شرکت پخش رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش “دزد و پری” را که بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره بیست و هشتم فیلم کودک بوده را برعهده داشته است.

 

 

منبع:   میزان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار