7491
۰۹ مهر ۱۳۹۵

محرومیت 10 هزار کودک خراسان‌شمالی از تحصیل

احمد میدری،معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 10 هزار کودک خراسان‌شمالی به مدرسه نمی‌روند.

به گزارش کودک پرس  احمد میدری،در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی میدری اظهار کرد: درحال بررسی علل بازماندگی از تحصیل کودکان دراستان خراسان شمالی هستیم.

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: ما در خراسان شمالی 10 هزار کودک داشته که به‌نوعی به مدرسه نمی‌روند که این موضوع  قابل تامل بوده که بررسی خواهد شد تا تصویر روشنی از این موضوع در راستای اقتصاد مقاومتی به دست آوردیم.

وی با یادآوری اینکه هنوز ما علل این مشکلات را نداریم افزود: در این راستا در آینده نزدیک ما در استان نشستی با موسسات خیریه خواهیم گرفت که چگونه می‌شود این 10 هزار کودک را به تحصیل بازگردانیم.

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: این زیبنده نظام اسلامی نیست که کودکان در دوره تحصیل نتوانند درس بخوانند.

وی با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای شناسایی فقر و معضلات اجتماعی  اظهار کرد: ما برای اولین بار آمدیم و بر اساس کد ملی آسیب‌های اجتماعی موضوع را به شیوه‌های علمی و عملی پیگیری می‌کنیم.

میدری بیان داشت: با این روش هم تصویر دقیقی از این حوزه را خواهیم داشت و هم برنامه‌های خود را برای کاهش این مشکلات معطوف خواهیم کرد.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار