7484
۰۹ مهر ۱۳۹۵

انتشار نشریه ویژه ی کودکان با عنوان زباله های دوست داشتنی

سيد عبدالله ميرابراهيمي،سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم از طراحي و چاپ نشريه ويژه كودكان با عنوان زباله هاي دوست داشتني خبر داد .

به گزارش کودک پرس  سيد عبدالله ميرابراهيمي با بيان اينكه آموزش و فرهنگ سازي لازمه توسعه مفاهيم شهري و شهروندي است، گفت: در زمينه انتقال مفاهيم مديريت پسماند، ارائه آموزش‌هاي عمومي و افزايش سطح فرهنگ و آگاهي شهروندان به تدريج باعث كاهش ميزان توليد زباله و صرفه‌جويي در مصرف منابع شده و از طرفي ميزان تفكيك پسماندها در مبادي توليد، افزايش خواهد يافت.

 سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم با اشاره به حضور آموزشگران این سازمان  در مدارس مقاطع ابتدايي در سال تحصيلي جاري و توزيع نشريه در بين دانش آموزان گفت: مفاهيمي چون معرفي پسماند خشك و تر، فشرده سازي پسماند، تفكيك پسماند در مبدا و … در اين نشريه به زباني ساده مطرح شده است كه در اختيار دانش آموزان قرار خواهد گرفت .

وي خاطرنشان كرد: مطالب و محتواي اين نشريه توسط گروهي از نويسندگان و طراحان نشريه هاي برتر كودك در استان تهيه شده است و زبان و داستان آن ساده و روان و متناسب با گروه مخاطب دانش آموزان ابتدايي است .

ميرابراهيمي افزود: شعر، داستان، گفت وگو، مسابقه، جدول، فرهنگ نامه هاي كوچولوي پسماند از جمله بخش هاي مختلف اين نشريه است.

منبع:   باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار