7426
۰۸ مهر ۱۳۹۵

آموزش ۱۳هزارکودک در مهدهای کودک استان لرستان

اسداله حیدری،مدیرکل بهزیستی لرستان از آموزش ۱۳ هزار کودک این استان در مهد های کودک خبر داد

به گزارش کودک پرس  اسداله حیدری در کارگروه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب با بیان اینکه مهد کودک ها مرتبط با بهزیستی هستند، اظهار داشت: بهزیستی محتوای آموزشی مهدکودک ها را تعیین می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در استان لرستان حدود ۱۳ هزار نو نهال در  مهدهای کودک آموزش می بینند، افزود: موضوع عفاف و حجاب  باید از سنین پایین مورد توجه واقع شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان داشت: در مهد کودک ها مسئله عفاف و حجاب به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه  محتوای آموزشی متناسب را سازمان بهزیستی کشور در بحث عفاف و حجاب هر ساله تهیه کرده و برای استان ارسال می کند، گفت: بهزیستی لرستان نیز به عنوان مجری اجرا کننده محتوای آموزشی سازمان بهزیستی کشور این برنامه ها را اجرا می کند.

 

حیدری به برگزاری کلاس های آموزشی عفاف و حجاب در ۱۰ مهد کودک حاشیه ایی اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات قرآن و اذان بین نونهالان مهدهای کودک  یکی دیگر از برنامه های اداره کل بهزیستی استان در شهرستان خرم آباد و  سایر شهرستان ها بوده است.

وی  به فعالیت پنج آدینه مهد در استان اشاره کرد و گفت: این آدینه مهد ها روزهای جمعه فعالیت دارند.

مدیرکل بهزیستی لرستان اضافه کرد: در شهرستان های کوهدشت، الشتر، سپید دشت و ازنا جلساتی را با محوریت بحث حجاب برای کودکان مهادی کودک برگزار کرده ایم.

حیدری با بیان اینکه یکی دیگر از فعالیت های بهزیستی استان توزیع محتوای ۱۰ جلدی در بین تمامی مهدکودک های استان با مفاهیم مذهبی بوده است، افزود: به مناسبت هفته بهزیستی نمایشگاه عفاف و حجاب را با محتوای مطالب مرتبط با کودکان برگزار کرده ایم.

مدیرکل بهزیستی لرستان به برنامه های در دست اقدام بهزیستی استان در شش ماهه دوم سال جاری اشاره کرد و گفت: در شش ماهه دوم سال جاری برنامه هایی را در مهدهای کودک برای نهادینه سازی بحث عفاف و حجاب در بین نونهالان و کودکان خردسال اجرا خواهیم کرد.

 

 

منبع:   مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار